به گزارش پارس به نقل از دنیای اقتصاد: این لپ تاپ که وزن آن تنها ۶/۱ کیلوگرم است به باتری ۶ سلولی و درایور نوری مجهز است. لپ تاپ مذکور به پردازندهIntel ۲۳۵۰M Core i۳ ۲.۳ GHz - Cache ۳ MB - BUS ۱۰۶۶ MHz، رم چهار گیگابایتی از نوع DDRIII و هارددیسکی با ظرفیت حافظه ۳۲۰ گیگابایت مجهز است.
کارت گرافیکی دستگاه همIntel HD Graphics ۳۰۰۰ - MB UpTo ۹۰۰ MB است. از لحاظ پورت ها و امکانات ارتباطی هم باید بگوییم که پورت ها و اتصالات S۷۶۱ تقریبا کامل است و می تواند نیاز اکثر کاربران را برآورده کند. روی لبه سمت چپی یک پورت USB ۳.۰، یک پورت
USB ۲.۰، خروجی تصویری HDMI و ورودی و خروجی صوتی قرار دارند. لبه سمت راستی تنها توسط درایور نوری، پورت شبکه گیگابیتی و یک درگاه USB ۲.۰ دیگر اشغال شده است. در نهایت، روی لبه جلویی هم یک کارت خوان و روی لبه پشتی، خروجی تصویری VGA در کنار شکاف باتری تعبیه شده اند.
در مورد صفحه نمایش هم باید بگوییم که این لپ تاپ به صفحه نمایش ۳/۱۳ اینچی با دقت ۱۳۶۶× ۷۶۸ مجهز است که تراکم پیکسلی متوسط ۱۲۰ppi را ارائه می دهد. روشنایی این صفحه نمایش بسیار بالا است و این روشنایی بالا در کنار روکش ماتی که فوجیتسو روی صفحه نمایش قرار داده است، به کاربران S۷۶۱ این امکان را می دهد که بتوانند به راحتی با لپ تاپ خود در فضاهای خارجی یا در زیر تابش نور آفتاب، کار کنند. بالای این صفحه نمایش، یک دوربین ۳/۱ مگاپیکسلی با میکروفن داخلی تعبیه شده است که در شرایط نوری مناسب، می توان تماس های تصویری بسیار خوبی با آن برقرار کرد.
بالای کیبورد هم، دو بلندگوی استریو تعبیه شده اند که برای یک لپ تاپ ۳/۱۳ اینچی، صدایی فراتر از انتظار تولید می کنند. در کل Lifebook S۷۶۱ را می توان یک لپ تاپ سبک و خوش ساخت دانست که امکانات و قابلیت های خوبی را نیز دارا است. به علاوه صفحه نمایش روشن و مات این لپ تاپ به کاربران کمک می کند تا بتوانند به راحتی با دستگاه خود در شرایط نوری مختلف کار کنند. وزن پایین، تجهیز به صفحه نمایش با روشنایی بالا و روکش مات، دارای حسگر اثر انگشت و… از نقاط قوت این دستگاه به شمار می آید. این لپ تاپ با قیمتی در حدود یک میلیون و ۶۰۰ هزار تا یک میلیون و ۶۵۰ هزار تومان به بازار عرضه شده است.