به گزارش پارس به نقل از فارس، علی اکبر شعبانپور عصر یکشنبه در نشست با کارکنان مجتمع گازی و خانواده های آنان اظهار داشت: امروز صنعت نفت در مسیر رشد و پیشرفت قابل ملاحظه ای قرار دارد و با تلاش متخصصان داخلی به موفقیت های خوبی رسیده ایم.

وی افزود: در پارس جنوبی با وجود تحریم های بین المللی شاهد تولید مداوم گاز هستیم و تحریم ها تاثیری در روند تولید نداشته است.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی از افزایش سهم شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی در تولید گاز کشور به بیش از ۴۴ درصد خبر داد.

شعبانپور تصریح کرد: رسیدن به تولید در این مقیاس و افزایش ظرفیت پالایشگاه ها کار بسیار بزرگی است که این کار به همت کارکنان سخت کوش و پر تلاش محقق شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه کار در شرایط سخت و پر استرس از ویژگی های این منطقه کاری است اظهار داشت: این حساسیت و استرس در فصل زمستان به دلیل پیک مصرف گاز و افزایش تقاضا بسیار بیشتر است.

مدیر عامل شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی از همسران کارکنان به صورت ویژه تشکر کرد و گفت: ایجاد محیط آرام، صمیمی و شاداب برای فرزندان و شوهران حاصل تلاش و کوشش شما خانم های همکار است و بنده از این بابت از شما تشکر می کنم.

شعبانپور با بیان اینکه تمامی مشکلات و دغدغه های شما خانواده های ساکن را به صورت جدی پیگیری می کنیم ابراز داشت: تلاش می کنیم تا تک تک مشکلات شما عزیزان را در حد توان و در چارچوب مقررات حل کنیم و در این زمینه دستورات ویژه به همکاران صادر شده است.