به گزارش پارس به نقل از مهر، حسن رادمرد از تشکیل کارگروهی به منظور رسیدگی به موضوع تولید فرآورده های نفتی و چگونگی فروش آن در بورس و همچنین بحث تامین کالاهای ویژه حوزه نفتی خبر داد و گفت: در جلسه کارگروه کنترل بازار هفته گذشته مقرر شد تا این کارگروه به ریاست وزیر دادگستری به موضوعات قابل بحث در حوزه های نفتی بپردازد.

وی همچنین با اشاره به چگونگی تعیین قیمتهای فرآورده های نفتی نیز افزود: در این کارگروه کلیات در زمینه تولید، توزیع و قیمت گذاری نیز مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه به تامین کالاهای اساسی به عنوان یکی از مهمترین برنامه ها اشاره کرد و گفت: در حال حاضر کالاهای اساسی به اندازه نیاز در کشور موجود هست و هیچ گونه کمبودی نداریم به طوریکه می توان گفت در هیچ ماه رمضانی مثل امسال دراین حدآرامش در بازار نداشتیم.

وی افزود: در ستاد تنظیم بازار مقرر شد به میزان نیاز واحدهای تولیدی و توزیعی، بحث تامین کالا در اولویت قرار گیرد.

رادمرد تصریح کرد: به دلیل پیش بینی هایی که در زمینه تامین کالا و توزیع آن از چندی باهماهنگی همه دستگاهها خصوصا تامین کالا از طریق بخش خصوصی و شرکت پشتیبانی امور دام و شرکت بازرگانی دولتی اعمال کردیم، در حال حاضر تامین ذخائر سه ماه آینده کشور را به عنوان ذخائر استراتژیک در دستور کار قرار داده ایم که محقق شد.