به گزارش پارس به نقل از تسنیم، علی کفاشیان در مورد ارسال نامه ای از فیفا در مورد وضعیت محسن قهرمانی گفت: چنین نامه ای را ندیده ام. باید بدانیم آنهایی که این اخبار را مطرح می کنند از کدام منبع چنین حرفی را می زنند. شاید هم چنین نامه ای برای روابط بین الملل بیاید. ما مکاتبات زیادی با فیفا داریم و اگر چنین درخواستی بیاید هم حکم را برای آنها ارسال خواهیم کرد.

وی افزود: فیفا در موارد داخلی فوتبال کشورها ورود نمی کند اما در برخی مباحث مانند دوپینگ یا برخی آرا باید فیفا هم در جریان قرار بگیرد این یک فرآیند اداری و طبیعی است و دلیلی برای بزرگنمایی ندارد.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد بحث پیشنهاد شفاهی به فرکی برای هدایت تیم المپیک هم به تسنیم گفت: وینگادا گزینه ای است که با او در حال مذاکره هستیم و با توجه به اینکه لیگ برتر هنوز ادامه دارد برای آنکه باشگاه ها از ما ناراحت نشوند تاکنون به هیچ مربی حتی به صورت شفاهی پیشنهادی نداده ایم، هرچند گزینه داخلی داریم.

کفاشیان در مورد بازی ایران با گینه هم تاکید کرد: به نظرم بازیکنان ایران به ویژه در نیمه دوم بسیار سرعتی و جنگنده بازی کردند. باید قبول کنیم به این بازی ها نیاز داریم. این یک محک جدی بود و بازیکنان ما باید مقابل چنین تیم هایی بازی کنند تا برای بازی مقابل تیمی چون نیجریه آماده شوند.

وی افزود: فراتر از نتیجه این دیدارها برای آماده سازی تیم ایران لازم است. ما باید با این تیم ها بازی کنیم و حتی شکست بخوریم تا بتوانیم در جام جهانی نتیجه بگیریم.