به گزارش پارس به نقل از دنیای اقتصاد: در همین راستا شرکت های مختلف محصولات متفاوت خودشان را به بازار معرفی می کنند. شرکت Panasonic هم به تازگی دوربین عکاسی دیجیتال جدیدش را با مدل DMC-FZ۷۰ از سری Lumix خود به بازار معرفی کرده است.
این دوربین دارای حسگری ۱/۱۶ مگاپیکسلی بوده و از یک لنز واید با قدرت زوم اپتیکال ۶۰ برابری بهره می برد که آن را از محصولات مشابهش متمایز می کند. این دوربین در دسته سوپر زوم ها قرار می گیرد و امکان فیلمبرداری HD با سرعت ۶۰ فریم بر ثانیه و وضوح تصویر ۱۰۸۰ یا ۷۲۰ پیکسل را در اختیار کاربرانش قرار می دهد. این دوربین عکاسی همچنین دارای یک لرزشگیر اپتیکال قدرتمند است که هم در حالت عکاسی و هم در وضعیت فیلمبرداری به کمک کاربرانش می آید تا تصاویری شفاف و با کیفیت را ثبت و ذخیره کنند. میکروفن این دوربین هم در حالت فیلمبرداری امکان ضبط صدای دالبی را دارند.
این دوربین دارای موتور پردازشگر تصویر Venus است که به کاربرانش اجازه می دهد با سرعت ۹ فریم در ثانیه به عکاسی متوالی بپردازند. این دوربین هم مانند اغلب دوربین های کامپکت نیمه حرفه ای دارای فیلترهای متعدد و حالت عکاسی خودکار هوشمند است. البته شرکت Panasonic هنوز اطلاعی از قیمت یا زمان عرضه آن به بازار منتشر نکرده است.