قیمت گوشت ارزان شد. قیمت گوشت  ۵ تا حدود ۱۰ درصد کاهش یافت. قیمت گوشت در  میادین تره‌بار بین ۸ تا ۱۲هزار تومان در هر کیلوگرم ارزان‌تر شد.


به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری آنا، نرخ جدید سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران نشان می‌دهد که قیمت گوشت تازه گوسفندی از نیمه شهریور ماه، در غرفه‌های فروش محصولات پروتئینی میادین بین ۵ تا حدود ۱۰درصد کاهش یافته و برخی از محصولات تازه گوسفندی بین ۸ تا ۱۲هزار تومان در هر کیلوگرم ارزان‌تر شده‌اند. بر این اساس، بیشترین کاهش قیمت مربوط به ران گوسفندی بوده که هرکیلوگرم از آن با ۱۱.۹۰۰تومان کاهش قیمت، ۱۴.۲۸۰۰تومان قیمت خورده‌ است.

راسته با استخوان و سردست گوسفندی هم به‌ترتیب ۹.۷۰۰ و ۹.۳۰۰تومان کاهش قیمت داشته‌اند. هم‌اکنون هر کیلو شقه گوسفندی در میادین ۱۱۹.۸۰۰تومان به فروش می‌رسد که نسبت به نرخنامه قبلی ۸.۷۰۰تومان کاهش یافته است. نرخنامه همچنین از تثبیت قیمت گوشت گوساله در میادین، خبر می‌دهد. طی امسال این نخستین بار است که قیمت گوشت گوساله در نرخنامه میادین بدون تغییر مانده است. قیمت گوشت گوساله از ابتدای امسال روندی افزایشی داشت و حدود ۴۰درصد گران شد. این محصول در فاصله تیر تا مرداد نیز حدود ۱۰درصد افزایش قیمت داشت و بعضی از محصولات بین ۱۰ تا ۲۱هزار تومان گران شده اند.

هم‌اکنون گران‌ترین محصول گوشت گوساله در میادین فیله پاک شده است که هر کیلوگرم آن ۲۰۶.۸۰۰تومان قیمت خورده است. هر کیلوگرم گوشت چرخ‌شده مخلوط گوسفندی و گوساله هم ۱۳۵.۴۰۰تومان در میادین به فروش می‌رسد.