با تردید نسبت به روند بلندمدت بیت کوین ، شمار سرمایه گذاران عمده در اتریوم افزایش قابل توجهی داشته است تا جایی که اکنون تعداد نهنگ‌های اتریوم که ۱۰ هزار عدد اتریوم یا بیشتر از این رمزارز در اختیار دارند، به رکورد تاریخی تازه‌ای رسیده است.

در ادامه روند ورود بانک‌های مرکزی مختلف جهان به عرصه ارزهای دیجیتالی ، بانک مرکزی انگلیس که دومین بانک مرکزی قدیمی جهان نیز محسوب می‌شود، اعلام کرد به دنبال راه اندازی شکل جدیدی از پول دیجیتالی خواهد بود که توسط خانوار‌ها و کسب و کار‌های انگلیسی مورد استفاده قرار گیرد، اما این ارز‌ها قرار نیست جای وجه نقد را بگیرند بلکه در کنار آن‌ها استفاده خواهند شد.

بیت کوین

بیت کوین با نماد اختصاری BTC یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۱.۰۲ تریلیون دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۴۸.۵۳ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

اتریوم

اتریوم با نماد اختصاری ETH یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۲۸۵.۹۴ میلیارد دلار، در رتبه ۲ بازار قرار داشته و سهم ۱۳.۶۶ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

بایننس کوین

بایننس کوین با نماد اختصاری BNB یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۸۵.۷۱ میلیارد دلار، در رتبه ۳ بازار قرار داشته و سهم ۴.۰۹ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

قیمت ارز‌های دیجیتالی

شما مخاطبان باشگاه خبرنگاران جوان می‌توانید، قیمت انواع ارز‌های دیجیتالی از جمله بیت کوین، اتریوم در دوم اردیبهشت را در ادامه این خبر ببینید:

ارز دیجیتال قیمت(دلار) قیمت(تومان)
بیت کوین 54,346 ۱,۳۷۶,۵۷۸,۳۷۴
اتریوم 2,475 ۶۲,۶۹۸,۴۶۰
بایننس کوین 557 ۱۴,۱۰۹,۸۶۲
ریپل 1.32 ۳۳,۳۴۳
تتر 1 ۲۵,۳۳۵
کاردانو 1.22 ۳۰,۸۰۰
دوج کوین 0.28 ۷,۰۹۴
پولکادات 34 ۸۷۸,۵۷۶

گفتنی است؛ نرخ ارز‌های دیجیتال لحظه‌ای در حال تغییر است و اعداد جدول در زمان تنظیم این خبر ثبت شد.