در اتفاقی بزرگ برای بازار  ارزهای دیجیتالی  قرار است سهام صرافی کوین بیس که یکی از بزرگ‌ترین صرافی‌های دیجیتالی جهان است در بازار بورس نیویورک عرضه اولیه شود. این نخستین عرضه بزرگ بورسی مربوط به ارز‌های دیجیتالی در بورس آمریکا است و کمیسیون بورس و اوراق بهادار امریکا پس از مدت‌ها کشمکش با این کار موافقت کرد.

همزمان با این اتفاق کوین بیس اعلام کرد برت ردفیرن- یکی از مدیران ارشد سابق کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا را برای اطمینان از پایبندی به قوانین استخدام کرده است.

ارزش بازار ارز‌های مجازی دیروز به بالاترین رقم دو تریلیون دلار رسیده است و بیشتر این افزایش ارزش مربوط به بیت کوین می‌شود که ارزش بازار آن در طول یک هفته برابر با یک تریلیون دلار بود.

بیت کوین

بیت کوین با نماد اختصاری BTC یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۱.۱ تریلیون دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۵۴.۰۹ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

اتریوم

اتریوم با نماد اختصاری ETH یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۲۴۵.۴۷ میلیارد دلار، در رتبه ۲ بازار قرار داشته و سهم ۱۲.۰۹ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

بایننس کوین

بایننس کوین با نماد اختصاری BNB یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۵۸.۸۸ میلیارد دلار، در رتبه ۳ بازار قرار داشته و سهم ۲.۹۰ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

قیمت ارز‌های دیجیتالی

شما مخاطبان باشگاه خبرنگاران جوان می‌توانید، قیمت انواع ارز‌های دیجیتالی از جمله بیت کوین، اتریوم در ۱۷ فروردین را در ادامه این خبر ببینید:

ارز دیجیتال قیمت(دلار) قیمت(تومان)
بیت کوین 58,817 ۱,۵۳۶,۳۰۳,۳۵۶
اتریوم 2,128 ۵۵,۵۸۳,۶۷۸
بایننس کوین 381.01 ۹,۹۵۱,۹۸۰
تتر 1 ۲۶,۱۲۱
پولکادات 44.54 ۱,۱۶۳,۳۸۲
کاردانو 0.87 ۲۲,۷۲۷

گفتنی است؛ نرخ ارز‌های دیجیتال لحظه‌ای در حال تغییر است و اعداد جدول در زمان تنظیم این خبر ثبت شد.