امروز شنبه (۲۲ آذر ماه) بازار امروز متعادل و در اکثر نمادها در محدوده های مثبت آغاز بکار کرد.

برترین صفوف تقاضا و عرضه در بورس و فرابورس در ۵ دقیقه ابتدایی پیش گشایش

سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سهام در ۲۲ آذر

سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش سهام در ۲۲ آذر

شروع متعادل و مثبت بزرگان در آخرین هفته آذر ماه را نظاره گریم.

در گروه بانکی‌ها با گمانه زنی‌هایی از عرضه اورال در آخر هفته شاهد شکل گیری صف خرید سنگین بروی نماد وپارس هستیم. وبملت در قیمت ۵۴۰ تومان رشد ۱ درصدی دارد. وبصادر در قیمت ۳۸۶ تومان قرار دارد. #وتجارت در قیمت ۳۹۷ تومان در حال داد و ستد است و پیشروی ۱ درصدی را تجربه می‌کند.

در گروه خودرویی‌ها روند داد و ستد متعادل است. خساپا در قیمت ۳۲۱ تومان قرار گرفته و در محدوده صفر تابلو دنبال می‌شود. خودرو قیمت ۴۱۷ تومان با رشد نسبی تقاضا دنبال می‌شود.خگستر در مرز ۵۰۰ تومان قرار دارد خبهمن با زمزمه‌هایی از افزایش سرمایه همراه است و با رشد حداکثری قیمت صف خرید را تجربه می‌کند.

گروه فرآورده‌های نفتی نماد شپنا در قیمت ۱۷۶۵ تومان رشد ۱ درصد دارد. تقاضا در نماد‌های شبریز و شبندر بیشتر است و هر دو در محدوده‌های مثبت بالا قرار گرفتند. شتران در محدوده صفر تابلو با نوسان مثبت دنبال می‌شود.

رشد ۱۷هزار واحدی نماگر بورس در ۱۰ دقیقه آغازین معاملات امروز

شاخص کل بورس تهران در ساعت ۹:۱۰ در ارتفاع یک میلیون و ۵۲۳هزار واحد قرار گرفته است.

فولاد، فملی و شستا بیش‌ترین تأثیر مثبت و نماد‌های وتجارت، خساپا و #شیران بیشترین اثر منفی را بر روند حرکت شاخص گذاشته‌اند.

در این دقایق شاهد افزایش عرضه در نماد #وتجارت و قرار گرفتن نماد در قیمت ۳۸۴ تومان هستیم.

نماد شستا در قیمت ۲۸۹۸ تومان با نوسانات مثبت دنبال می شود.

در ساعت ۱۰:۰۰ شبندر با رشد بیش از ۴ درصد در محدوده قیمتی ۳۲۹۰ تومان دنبال می‌شود. حجم معاملات تا این لحظه ۲۴ میلیون سهم است.

در گروه بیمه‌ای نماد کوثر با صف خرید بیش از ۲۷ میلیون سهم همچنان روز‌های مثبتی را پشت سر می‌گذارد. ملت در قیمت ۱۹۲۵ تومان داد و ستد می‌شود. بنو افت ۴ درصد دارد.

در ساعت ۹ و ۳۰دقیقه شاخص کل بورس پس از رشد ۲۲هزار و ۳۷۴هزار واحدی (۱.۵درصد) در ارتفاع یک میلیون و ۵۲۸هزار واحد قرار گرفت همچنین شاخص کل هم‌وزن با افزایش ۱.۳درصدی مواجه شد.

آخرین قیمت ۲۹۴نماد حداقل سه درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافته و ۴۵نماد با کاهش بیش از سه درصدی قیمت همراه بوده‌اند.

حقیقی‌ها تا ساعت مورد اشاره رقمی در حدود ۱۸۰میلیارد تومان نقدینگی به بازار وارد کردند. نماد‌های فملی، شستا و خودرو در گروه پرتراکنش‌های بورس و نماد‌های بپیوند، دی و وسپهر در گروه پرتراکنش‌های فرابورس قرار گرفتند.

ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز در مجموع تقریبا به چهار هزار و ۶۲۰میلیارد تومان رسید.

شاهد پیشروی بیش از ۳ درصدی قیمت در نماد خگستر هستیم. سهم در قیمت ۵۱۵ تومان در حال داد و ستد است.

نماد پالایش در قیمت ۱۰ هزار تومان با افت نسبی تقاضا مواجه است.