به گزارش پارس به نقل از ایسنا، پیمان پیرفرشی، اظهار کرد: متقاضیان برای دعوت به انتخاب واحد خود نگران نباشند و از همه آنهایی که واریزی خود را مناسب با مبالغ اعلام شده، پرداخت کرده اند به ترتیب اولویت پرداخت برای انتخاب واحد دعوت می شود.

به گفته وی متقاضیان برای پیگیری وضعیت خود می توانند به سایت شرکت عمران شهر جدید پردیس و سامانه خدمات الکترونیک این شهر مراجعه کنند. همچنین دعوت متقاضیان به انتخاب واحد از سوی سامانه و پیامک به اطلاع متقاضیان می رسد.

به گزارش ایسنا، در فصل بهار امسال از برخی متقاضیان برای انتخاب واحد مسکن مهر در شهر جدید پردیس دعوت شد و هنوز برخی دیگر در انتظار دعوت شرکت عمران این شهر هستند که در این میان مسائلی پیش آمد.

برخی متقاضیان به گفته خودشان برای واحدهای ۱۲۴ متری ثبت نام کرده بودند و پس از مراجعه مشخص شد که واحدهای کوچک تر تحویل می گیرند که به گفته معاون شرکت عمران شهر جدید پردیس در قرارداد متقاضیان از متراژ واحد ۱۲۴ متری چیزی نوشته نشده و تعداد این واحدها محدود است.

شرکت عمران شهر جدید پردیس در اواخر فروردین ماه امسال خطاب به متقاضیانی که مبلغ واریزی آنها کمتر از میزان مشخص شده بود، اعلام کرد: حدود ۲۱ هزار متقاضی مسکن مهر پردیس مبلغ مشخص شده را واریز نکرده بودند که تا ۱۰ خرداد ماه مهلت داشتند حداقل ۷۰ درصد از مبلغ را پرداخت کنند.

اکنون نیز شرایط ثبت نام کنندگان در حال بررسی است و براساس نتیجه این بررسی و تعداد واجدان شرایط آن، مشخص خواهد شد که این منطقه ظرفیت ثبت نام جدید را دارد یا خیر؛ از این رو متقاضاین جدیدی که قصد ثبت نام در این سایت را دارند منتظر اعلام نتیجه پرونده ثبت نام کنندگان قبلی هستند.