بر این اساس  اعلام ارزش سهام عدالت امروز شنبه ۱۵ شهریور ۹۹ ارزش سهام عدالت ۵۰۰ هزار تومانی به ۱۵ میلیون و ۵۶۹ هزار تومان رسید. بدین ترتیب ارزش ۶۰ درصد سهام عدالت برای فروش ۹ میلیون و ۳۴۱ هزار تومان است.

قیمت روز سهام عدالت امروز با افت و کاهش ۴ درصدی همراه بوده است. بر این اساس ارزش سهام عدالت ۵۰۰ هزار تومانی به ۱۵ میلیون و ۵۶۹ هزار تومان رسید.

با این حساب ارزش سهام عدالت نسبت به روز گذشته ۳۷۰ هزار تومان کاهش یافت. همچنین ارزش ۶۰ درصد سهام عدالت قابل فروش نیز ۹ میلیون و ۳۴۱ هزارتومان اعلام شده است. افت ارزش سبد سهام عدالت درحالی است که شاخص کل بازار بورس ۲.۵ درصد کاهش یافت و معاملات امروز بازار سهام اکثر سهم‌های بنیادین با افت ارزش روبه‌رو شدند.

در پایان معاملات روزگذشته بازار سهام، ارزش سبد سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی با کمی افت قیمت به ۱۶ میلیون و ۵۷۵ تومان رسید. بدین ترتیب ارزش ۶۰ درصد سهام عدالت برای فروش ۹ میلیون و ۳۴۱ هزار تومان است.

ارزش سهام عدالت یک میلیون تومانی دیروز به ۳۱ میلیون و ۸۹۹ هزار تومان رسید که با کاهش ۴ درصدی در پایان معاملات امروز با کاهش یک میلیون و ۲۷۵ هزار و ۹۶۰ هزار تومان مواجه شد و ارزش آن به ۳۰ میلیون و ۶۲۳ هزار تومان رسید. ارزش ۶۰ درصد سهام عدالت قابل فروش نیز به ۱۸ میلون تومان و ۳۷۰ تومان کاهش یافت.