به گزارش روابط عمومی شهر خبر، سایت خبری گسترش نیوز در این خصوص نوشت: طبق وعده مسئولین امر، پرونده آزادسازی سهام عدالت در دست بررسی بوده و قرار است در ۱۸ مردادماه که مصادف با عید غدیر خم است، امکان فروش ۶۰ درصد این سهام برای دارندگان سهام عدالت فراهم شود.

دومین خبر پربازدید به انحلال شرکت سولیران و زیان سهامداران آن مربوط می‌شود. به گزارش گسترش نیوز، با گذشت ۵ ماه از این اظهارات، مدیران شرکت‌ سولیران تصمیم خود را مبنی بر انحلال آن عملی کرده‌اند. خبر انحلال سولیران در حالی که تا روز قبل از آن برخی سرمایه‌گذاران در صف خرید سهام این شرکت قرار داشتند، موج انتقادهای فعالان بازار و همچنین هشدار کارشناسان بورس را به دنبال داشته است. به گفته کارشناسان، علت اصلی زیان سهامداران در این شرایط مراجعه نکردن آنان به اطلاعیه‌های سامانه کدال است؛ سامانه‌ای که گزارش‌های گذشته‌نگر شرکت‌ها در آن منعکس می‌شود. فعالان بازار سرمایه می‌گویند درصد زیادی از تازه‌واردان یا از وجود سامانه کدال اطلاعی ندارند یا ترجیح می‌دهند به توصیه دیگران برای خرید یا فروش سهام توجه کنند.

پیش بینی وضعیت بازار بورس تا ماه آبان نیز مورد توجه بازدیدکنندگان قرار گرفت. به گزارش گسترش نیوز، در همین خصوص یک کارشناس بازار سرمایه گفت: با توجه به اینکه سهام شرکت‌های بزرگ بعد از اصلاحی موقتی دوباره به فاز صعودی باز می‌گردد، عبور شاخص بورس از کانال دو میلیون واحد دور از ذهن نیست.

دیگر خبر پربازدید به اظهارات کارشناسان در خصوص بهترین فرصت برای خرید طلا اختصاص داشت. به گزارش اقتصاد نیوز، تحلیلگران می‌گویند ممکن است با تحکیم قیمت طلا، این فلز ارزشمند، فرصت‌هایی برای خرید در هفته جاری وجود داشته باشد. به گفته اورت میلمان، کارشناس فلزات ارزشمند گینزویل، اخبار اقتصادی خوب به نفع طلا هستند زیرا آمار بهتر از حد مطلوب، انتظارات تورمی را بالا می برد و انتظار می رود طلا در هفته جاری به مرز ۲۰۰۰ دلار صعود کند.

شهر خبر، یک سایت خبرخوان ایرانی است و به دسته‌بندی و بازنشر اخبار مهم سایت‌های خبری ایران می‌‌پردازد. بسیاری از علاقه‌مندان به اخبار اقتصادی به دلیل سهولت دسترسی به اخبار این حوزه از طریق سایت شهرخبر، روزانه بارها به شهرخبر سر می‌زنند.