به گزارش روابط عمومی شهر خبر، با افزایش متوسط ۱۵ درصدی حقوق کارکنان در سال جاری، میانگین حقوق کل به حدود ۵.۴ میلیون تومان خواهد رسید. در جریان بررسی لایحه افزایش 15 درصدی حقوق کارکنان دولت در کمیسیون تلفیق نیز تصویب شده که نباید حقوق دریافتی کارکنان از ۲.۸ میلیون تومان کمتر باشد.

دومین خبر پربازدید اقتصادی هفته در سایت شهرخبر به واکنش انتقادآمیز معاون ارزی اسبق بانک مرکزی اختصاص داشت که به دونرخی شدن سود سپرده بانکی ، واکنش نشان داده بود. به گفته او اگر قرار باشد که بین نرخ سود سپرده بانکی اشخاص حقیقی و حقوقی پنج درصد فاصله باشد هم نوعی فرار مقرراتی و هم به نوعی فسادآور است.

چگونگی بازپرداخت قسط وام یک میلیونی یارانه‌ای‌ها سومین خبر پربازدید هفته بود که در آن به وضعیت مبهم تک یارانه‌ای‌ها که تنها 45 هزار و 500 تومان دریافت می‌کنند، برای بازپرداخت اقساط ماهی 47 هزار تومان این وام اشاره شده بود.

مهم‌ترین اخبار اقتصادی دیگر این هفته به بازار خودرو ارتباط داشت. مثل خبر شرایط ویژه فروش تیگو و فروش قسطی خودرو. در خبر شرایط ویژه فروش تیگو آمده که اقساط فروش بلند مدت و ۵ ساله است و مبلغ پیش پرداخت هم مناسب خواهد بود. همچنین گروه خودروسازی سایپا در اقدامی برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، مراجعه حضوری مشتریان برای پرداخت مابه‌التفاوت بیمه سال جدید را لغو و اعلام کرده است که این مبلغ از سود تاخیر تحویل خودرو مشتریان کم خواهد شد.

آخرین اخبار مربوط به شرایط دریافت وام یک میلیون تومانی دولت و نحوه بارپرداخت آن نیز یکی از خط‌های خبری داغ هفته قبل بود. به شکلی که اکثر رسانه‌ها به پوشش این خبر پرداختند و بسیاری از کاربران نیز سوژه وام یک میلیون تومانی را دنبال کردند.

شهر خبر، یک سایت خبرخوان ایرانی است و به دسته‌بندی و بازنشر اخبار مهم سایت‌های خبری ایران می‌پردازد. بسیاری از علاقه‌مندان اخبار اقتصادی به دلیل سهولت دسترسی به اخبار این حوزه از طریق سایت شهرخبر، روزانه بارها به شهرخبر سر می‌زنند.