به گزارش روابط عمومی شهرخبر، دو خبر مربوط به «جدول مشمولان طرح حمایت معیشتی دولت» و «تاریخ واریز یارانه معیشتی دی‌ماه» خبرهای پربازدید بخش اقتصادی این سایت بودند. علاوه بر یارانه معیشتی، اخباری که بوی بنزین می‌دادند هم در هفته گذشته توجه کاربران را به خود جلب کرده بود. به نحوی که اخبار مربوط به زمان واریز سهمیه بنزین دی‌ماه و همچنین حواشی مربوط به قیمت بنزین در بودجه سال 1399 در میان 10 خبر پربازدید اقتصادی شهرخبر بودند. صحبت‌های محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه در مورد شایعه کاهش قیمت بنزین در بودجه سال آینده، از مهمترین اخبار روز ایران  بود که توجه کاربران را به خود جلب کرده بود.

یکی دیگر از اخرین اخبار اقتصادی پربازدید سایت شهرخبر در هفته گذشته شایعه بلوکه شدن سپرده‌های بانکی بود. این خبر که مخاطبان زیادی داشت، در رتبه سومین خبر اقتصادی پربازدید هفته قرار گرفت.

با توجه به پایان آذرماه و فرارسیدن موعد انقضای رمزهای دوم ایستا عابربانک‌ها، اخبار مربوط به تمدید مهلت فعالسازی رمزهای پویا نیز بسیار دیده شدند.

از میان اخبار مربوط به صنعت خودرو نیز «مشخص شدن زمان دقیق توقف تولید پراید و پژو 450» و همچنین «افزایش قیمت پراید در بازار خودرو» از جمله اخبار اقتصادی پربازدید هفته قبل سایت شهرخبر بودند.

شهر خبر، یک سایت خبرخوان ایرانی است و به دسته‌بندی و بازنشر اخبار مهم سایت‌های خبری ایران می‌پردازد.

انتهای پیام