به گزارش پارس نیوز، به نقل از روابط‌عمومی معاونت اقتصادی شهرداری مشهد، اژدر اژدری معاون اقتصادی شهردار و رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های شهرداری، در این خصوص عنوان کرد: شهرداری مشهد به منظور ایجاد بستری مناسب برای فعالان اقتصادی و حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی با همراهی سایر ارکان شهرداری مشهد و ذینفعان در حوزه سرمایه گذاری و اقتصاد شهری نسبت به برگزاری نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری و اقتصاد شهری(mashhad eco fair) از تاریخ 12 آذر الی 16 آذر ماه سال جاری در محل نمایشگاه بین المللی اقدام خواهد نمود.

وی افزود: این نمایشگاه فرصتی به جهت ارائه تصویری جامع، از تنوع و تعدد فعالیت های سرمایه گذاران و نقش موثر آن ها در توسعه پروژه های زیرساختی شهر است که به تبع برگزاری چنین رویدادهایی زمینه مناسبی را برای آشنایی شهروندان و بازدیدکنندگان با اقدامات شهرداری مشهد، به همراهی شرکاء و فعالان بخش خصوصی در رونق اقتصاد شهر، فراهم می کند.

اژدری با اشاره به اینکه حضور نهادهای اقتصادی و ارائه بیش از 100 فرصت سرمایه گذاری این نمایشگاه را از کیفیت قابل توجهی بهره مند خواهد کرد، بیان داشت: درصدد هستیم خارج از محوریت اصلی نمایشگاه که معرفی شرکای شهرداری و نهادهای موثر در توسعه شهری است، نخبگان علمی و شخصیت های موفق در حوزه اقتصاد شهر را در کارگاه ها و سمینارهایی که همزمان با نمایشگاه برگزار خواهد شد، معرفی نماییم که بر همین اساس فضایی را برای تبادل و انتقال تجربیات و گفتمان آنها با علاقه مندان در نظر گرفته ایم.

وی تصریح کرد: معاونت اقتصادی شهرداری مشهد، به عنوان متولی اقتصاد دومین کلان شهر مذهبی جهان اسلام با میزبانی سالانه ده ها میلیون زائر و گردشگر داخلی و خارجی فرصت های سرمایه گذاری شهر را با  موضوعات تجاری، اداری، گردشگری، خدماتی، زیرساختی و.. در قالب بسته های سرمایه گذاری، مطالعات امکان سنجی و طرح های توجیهی اقتصادی آماده نموده است.

اژدری در پایان خاطرنشان کرد مدیران و کارشناسان حوزه سرمایه گذاری در طول برگزاری این رویداد آماده مشاوره، پاسخ گویی و انعقاد تفاهم نامه با فعالان حوزه اقتصادی در محل نمایشگاه می باشند.