به گزارش پارس نیوز، 

عبدالرضا نادری رئیس منطقه ویژه اقتصادی گرمسار در حاشیه فرصت‌های سرمایه‌گذاری این منطقه، اظهار کرد: این منطقه دو هزار هکتار و  چهار سایت دارد و یکی از معدود مناطق ویژه کشور در موقعیت استراتژیک عالی است.

وی افزود: مطالعات طرح جامع منطقه ویژه اقتصادی گرمسار تکمیل شده و به‌زودی اعلام می‌شود‌.

نادری با اشاره به احداث چهار سایت در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار گفت:  اولین سایت در کنار اتوبان تهران- مشهد به‌کار افتاده و پیش‌بینی می‌کنیم طی 10سال کل منطقه عملیاتی شود.

رئیس منطقه آزاد گرمسار تصریح کرد: سرمایه‌گذار اصلی پروژه‌های منطقه ویژه گرمسار با ایدرو است و بسیاری از زیرساخت‌های لازم این منطقه یا اجرا شده و یا درحال اجراست.

نادری تأکید کرد: امیدواریم در آینده نزدیک به اهداف مدنظرخود در منطقه ویژه گرمسار دست یابیم.

وی گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته 10 هزار هکتار از منطقه راه اندازی شده و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، گاز منطقه هم تا پایان سال تکمیل می‌شود.

نادری با اشاره به فعالیت‌های اجرایی در حوزه تکمیل راه آهن منطقه گرمسار گفت: اولین اقدام در زمینه تأمین آب منطقه بود و بزرگترین قرارداد آبی کشور در این منطقه نهایی شده است.

رئیس منطقه ویژه اقتصادی گرمسار تصریح کرد: موقعیت این منطقه از جهت نزدیکی به تهران و تأمین منابع صنعتی لازم برای زیرساخت‌ها شرایط خاص و مثبتی را در این منطقه ایجاد کرده است.

وی در پایان بیان کرد: تلاشمان براین محور است که به صورت صادقانه با سرمایه‌گذاران برخورد کنیم و شرایط مناسبی را برای سرمایه گذاری در این منطقه فراهم آوریم.

انتهای پیام/