زمانی که افراد بابت لوازم آرایشی و بهداشتی هزینه می کنند توقع دارند تا جنس اصل و با کیفت خریداری کنند تا دوام بالایی داشته باشند. اما متاسفانه اجناس تقلبی زیادی به بازار عرضه شده است که تشخیص آن ها برای خریداران بسیار سخت شده است.

برای خرید عطر خوب و لوازم آرایشی باید به چه نکته هایی توجه کرد؟

تمامی عطر ها از 78 تا 95 درصد الکل و اسانس روغنی تهیه شده اند. با توجه به میزان اسانس موجود در آن ها تمامی عطر ها دسته بندی شده اند و قیمت آن ها بر اساس میزان اسانس و الکل شان مشخص می شود. عطر ها به پنج دسته تقسیم بندی می شوند.

کرم پودر : کرم پودر یکی از مهم ترین لوازم آرایشی است که خانم ها به دنبال  خرید آن هستند. چرا که اصل نبودن این لوازم آرایشی موجب مشکلات پوستی از جمله جوش و آکنه و ... می شود. از برند های برتر برای کرم پودر می توان به کرم پودر استی لودر و کرم پودر مک اشاره کرد.

 

پرفیوم: اگر میزان اسانس روغنی 22 درصد باشد به آن پرفیوم می گویند که از بادوام ترین و بهترین راحیه های عطر ها به حساب می آیند به همین جهت از قیمت بالا تری برخوردار هستند.

ادوپرفیوم: میزان اسانس روغنی آن ها بین 15 تا 22 درصد است. از نظر رایحه و عطر و بو در رتبه دوم قرار می گیرند و نسبتا قیمت بالایی دارند.

ادوتویلت: با داشتن 8 تا 15 درصد اسانس روغنی معطر به عنوان عطر های نسبتا خوب به حساب می آیند اما دوام و ماندگاری پرفیوم و ادوپرفیوم ها را ندارد. قیمت این نوع عطر ها به نسبت ارزان تر است.

ادکلن: این نوع عطر ها دارای 4 درصد اسانس روغنی هستند و بیشتر مردان از آن ها استفاده می کنند.

ادوفرش: دارای 3 درصد اسانس روغنی معطر هستند. یک عطر کاملا رقیق است و برای افرادی که می خواهند عطرشان بوی ملایمی داشته باشد مناسب است.

دانستن این نکته که عطر های اورجینال چه ویژگی هایی دارند کمک می کنند تا شما بتوانید راحت تر خرید کنید.

هر کدام از عطر ها مناسب چه مکانی هستند؟

اگر می خواهید ظاهری آراسته داشته باشید باید از هر نوع عطر با راحیه مشخص در زمان و مکان خود استفاده کنید تا زیبایی ظاهری شما دو چندان شود. معمولا برای مهمانی ها و مجالس رسمی از پرفیوم و ادوپرفیوم استفاده می کنند زیرا به دلیل ماندگاری بالا نیازی به تمدید آن نیست و رایحه های مناسبی دارند. ولی برای مصرف روزانه و سرکار بهتر است از ادوتویلت و ادوفرش ها استفاده کنید زیرا دارای لایحه ملایم و رقیقی هستند.

اما اگر دقت کرده باشید تولید ادوتویلت و ادوپرفیوم ها از دیگر عطر ها بیشتر است زیرا هم ماندگاری بالای و هم قیمت مناسبی دارند. معمولا افرادی که وضعیت مالی بهتری دارند و ترجیح می دهند از عطر های لاکچری استفاده کنند، پرفیوم ها بهترین گزینه هستند.

آیا می توان عطر ها را به صورت اینترنتی خریداری کرد؟

امروزه خرید اینترنتی رو به افزایش رفته است و مردم به دلیل مشغله کاری ترجیح می دهند تا برخی از خرید های خود را به صورت اینترنتی خریداری کنند. اما هنوز افرادی هستند که تا اجناس را از نزدیک نبینند خرید نمی کنند و نمی توانند به اصل بودن اجناس اینترنتی اعتماد کنند.

برای آنکه از اصل بودن عطر و لوازم آرایشی  اطمینان حاصل کنید بهتر است از فروشگاه های معتبر و قدیمی خرید کنید.

بهترین سایت لوازم آرایشی کدام است؟

لیلیوم یکی از بهترین فروشگاه های لوازم آرایشی و بهداشتی است که تمامی اجناس موجود در آن از برند های معتبر روز دنیاست. مجموعه لیلیوم با شعار اعتمادسازی یکی از قدیمی ترین فروشگاه های اینترنتی است. به همین جهت تمامی لوازم آرایشی، عطر و ادکل و لوازم بهداشتی به صورت اورجینال به دست مشتریان می رسد. علاوه بر این شما می توانید عطر و ادکل های کمیاب را از این فروشگاه تهیه کنید.

متاسفانه برخی از مردم تصور می کنند که خرید اینترنتی یک کلاه برداری است و ممکن است جنس اصل با قیمت واقعی به مشتریان عرضه نشود. اما خوشبختانه فروشگاه لیلیوم اصالت تمامی اجناس خود را تضمین می کند و بر روی تمامی محصولات خود تاریخ تولید و انقضا وجود دارد.

اگر به هنگام خرید کالای مورد نظر خود دچار شک و تردید شدید یا نیاز به راهنمایی داشتید می توانید با کارشناسان فروش لیلیوم تماس حاصل فرمایید تا به تمامی سوالات شما پاسخ دهند.

برای مشاهده اجناس فروشگاه لیلیوم می توانید به وب سایت رسمی https://liliyome.com مراجعه کنید. اگر دسترسی به سایت برایتان مقدور نبود از طریق تماس تلفنی و کانال تلگرام می توانید کالا های مورد نیاز خود را خریداری کنید.