به گزارش پارس ، عبده تبریزی در گفت وگو با تسنیم در مورد احتمال بازگشت به بازار سرمایه به عنوان یک مدیر در دولت جدید اظهار داشت: افرادی که در حال حاضر در بازار سرمایه و بورس حضور دارند هیچ اشکالی ندارند و می توان از همین افراد حداقل تا پایان مدیریت آنها که دو سال آینده است استفاده کرد.

وی با بیان اینکه نباید وقتی تغییری ایجاد می شود بلافاصله افرادی که در نهاد های اقتصادی هستند جابه جا شوند، گفت: افرادی که هستند می توانند ادامه دهند و به صورت نسبی نیز عملکرد خوبی داشتند و نسبت به بانک مرکزی وضعیت بهتری دارند و عملکرد آنها بهتر است.

دبیرکل سابق بورس اوراق بهادار در پاسخ به این سؤال که آیا امکان بازگشت وی به سمت قبلی خود در بورس وجود دارد، بیان کرد: خیر، قبول نخواهم کرد و به هیچ وجه به جایی که پیش از این کار می کردم، برنخواهم گشت زیرا یک دوره ای بوده که گذشته و معتقدم باید در دولت جدید افرادی که ۴۰ تا ۴۵ سال دارند حضور داشته باشند.

این کارشناس اقتصادی در پاسخ به این سؤال که اگر سمت دیگری خارج از بازار سرمایه به وی پیشنهاد شود آیا قبول می کند، گفت: خیر، زیرا باید نسل جدید وارد عرصه شود و قصد ندارم وارد کار دولتی شوم.