به گزارش پارس نیوز، 

این املاح مضر تشکیل شده اند از بزرگ ترین ذراتی که با چشم دیده میشوند نظیر شن و ماسه و گل و لای که ته لیوان ته نشین میگردند تا ذرات بسیار ریزی نظیر نیترات ، نیتریت ، آلومینیوم ، آرسنیک و... که با چشم دیده نمیشوند و ابعاد آن کوچکتر از 0,0001 میکرون هستند .

از بیماری هایی که توسط املاح آلوده داخل آب میتوان نام برد چروک شدن پوست و ریزش مو ، بروز آلزایمر ، ایجاد سنگ کلیه در بدن انسان و مضرترین ذره که نیترات هست نیز باعث بروز سرطان در بدن انسان میگردد پس نیاز به یک دستگاه تصفیه آب خانگی حذف نیترات داریم که قدرتمند عمل نموده و کیفیت بالایی نیز داشته باشد .

بهترین روش تصفیه آب آشامیدنی در دنیا دستگاه تصفیه آب خانگی ro اسمز معکوس است که در 6 الی 10 مرحله فیلتر دستگاه تصفیه آب خانگی ، آب آشامیدنی را تصفیه نموده و با دارا بودن فیلتر ممبران اسمز معکوس ، تمام املاح مضر آب را به پساب فاضلاب هدایت خواهد نمود و از برندهای معتبر تصفیه آب شناخته شده در دنیا و ایران نیز میتوان دستگاه تصفیه آب خانگی مینروا تایوانی را نام برد که از سیستم ro برای تصفیه کامل آب آشامیدنی مناسب و استاندارد سلامت بدن انسان بهره میگیرد . برای خواندن راهنمای خرید بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی مینروا Minerva در ایران میتوانید به صفحه https://www.tasfiyeasa.com/?p=2122 مراجعه نمایید یا با کارشناسان فروش معتبرترین نمایندگی واردات و فروش انواع دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی اصل ، شرکت تصفیه آسا ، شماره تلفن های 02177167717  و 02177414306  تماس حاصل نموده و از مشاوره خرید دستگاه تصفیه آب به رایگان بهره بگیرید . کارشناسان این شرکت بهترین گزینه های مناسب شما را پیشنهاد نموده و به شما عزیزان معرفی خواهند کرد .

برندهای معتبر تصفیه آب خانگی تایوانی

برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب خانگی

همانطور که اشاره کردیم تصفیه آب خانگی مینروا در انواع مدل های الترافیلتراسیون بدون پمپ و مخزن و اسمز معکوس پمپ و مخزن دار در انواع مراکز فروش دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران عرضه میگردد و از بهترین مارک های معروف تصفیه آب ایران محسوب میشود . تصفیه آب خانگی مینروا Minerva با دارا بودن استاندارد جهانی بهداشت NSF  ، WaterQuality و استاندارد بهداشت غذا و دارو آمریکا FDA یک تصفیه آب تمام عیار تایوانی تحت لیسانس آمریکا است که توانایی حذف تمام املاح مضر آب آشامیدنی تا ابعاد 0,0001 میکرون را داراست .

تصفیه آب خانگی مینروا مضرترین ذرات موجود در آب آشامیدنی همچون آهک ، نیترات ، نیتریت ، آرسنیک و آلومینیوم را به بهترین شکل از آب آشامیدنی تصفیه نموده و سختی آب آشامیدنی را تا زیر عدد 100 که نرمال و استاندارد بهترین سختی برای آشامیدن میباشد کاهش میدهد . از انواع مدل های مینروا میتوان به تصفیه آب شش مرحله ای Minerva RO6_50G ، تصفیه آب مینروا هفت مرحله ای یونیزه قلیایی Minerva RO7_ALKALINE ، تصفیه آب مینروا هشت مرحله ای اکسیژن ساز آنتی باکتریال Minerva RO8_O2PLUS و تصفیه آب مینروا میکروب زدا لامپ یو وی دار Minerva RO8_UV اشاره نمود .

بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران

راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی

قطعا برای خرید یک آب شیرین کن خانگی با کیفیت ، باید به نکات مهم خرید دستگاه تصفیه آب نیز توجه نمود اما چه دستگاه تصفیه آبی بخریم ؟ و نکات مهم در خرید دستگاه تصفیه آب خانگی چیست ؟ کیفیت و قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی دو اصل بسیار مهم در خرید دستگاه بوده اما این که از چه منبعی این دستگاه ها تهیه میشوند مهم تر و قابل توجه تر است . بسیاری از عزیزانی که از هایپر مارکت ها و فروشگاه هایی که به صورت تخصصی به فروش دستگاه تصفیه آب تایوانی نمیپردازند یک تصفیه اب تهیه کرده اند پس از مدتی در مورد گارانتی به مشکل برخورده و خدمات پس از فروش خوبی دریافت نکرده اند . با این حال با خرید تصفیه آب از منابع معتبر و شرکت هایی که کاملا تخصصی و فقط به فروش این دستگاه ها میپردازند ، خیال آسوده تری بابت گارانتی دستگاه خواهید داشت چون گارانتی دستگاه تصفیه آب یکی از نکات بسیار مهم و حیاتی قبل از خرید است ، برای مطالعه اطلاعات بیشتر در این رابطه میتوانید به آدرس https://www.isna.ir/news/97110603154 نیز مراجعه نمایید .

از دیگر نکات خرید دستگاه تصفیه آب میتوان به زمان تعویض فیلتر تصفیه آب اشاره نمود . بسیار مهم است که شرکت و یا فروشگاه تصفیه آب پس از فروش دستگاه زمان سرویس دستگاه شما را یادآوری نماید . دستگاه آب شیرین کن خانگی در صورت سرویس نشدن به موقع آب با کیفیتی در اختیار شما نخواهد گذاشت پس قبل از خرید این موضوع را بررسی نمایید .

بهترین-مدل-دستگاه-تصفیه-آب-خانگی-تایوانی

بهترین شرکت فروشگاه دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی اصل

شرکت تصفیه آسا با سابقه طولانی در زمینه واردات و فروش انواع دستگاه تصفیه آب تایوانی اورجینال اقدام به عرضه و فروش اینترنتی دستگاه تصفیه آب خانگی کرده و از خدمات بسیار ارزنده ای نیز بهره میبرد . شما عزیزان برای سفارش دستگاه تصفیه مناسب محل زندگی خود نیاز به مراجعه به جای خاصی نداشته و تنها با مراجعه به فروشگاه اینترنتی تصفیه آب تصفیه آسا https://www.tasfiyeasa.com میتوانید انواع دستگاه ها را مشاهده نموده و تنها با شماره گیری 02177167717 و 02177414306 از مشاوره کارشناسان فروش این شرکت استفاده نمایید تا بهترین گزینه را به شما معرفی نمایند .

فروش اقساطی دستگاه تصفیه آب خانگی از جمله خدمات این شرکت محسوب شده که برای شما عزیزان به ارمغان آمده است . همچنین خدمات نصب و ارسال رایگان نیز دیگر خدمت های شرکت تصفیه آسا میباشد و شما پس از نصب دستگاه ، مبلغ آن را در محل خود پرداخت خواهید نمود . دستگاه های تصفیه آب تصفیه آسا همگی دارای گارانتی بدون قید و شرط قطعات بوده و مدل های مختلفی نیز دارند ، همچنین زمان سرویس و تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب خانگی شما در دوره های خاص و اصولی به شما اطلاع رسانی خواهد شد تا از خرید تصفیه آب از نمایندگی های معتبر دستگاه تصفیه آب خانگی در تهران و البرز کرج لذت ببرید .