به گزارش پارس نیوز، 

عزیزاله شهبازی در نشست با مدیران کل و معاونان سازمان صمت البرز افزود: بر اساس اطلاعات دقیق از وضعیت تولید و صنعت استان می توان تدابیر لازم را برای تسهیل و رفع موانع آنها اندیشید.

وی ادامه داد: باید شرایطی فراهم شود که واحدهای فعال استان با قدرت به کار خود ادامه دهند و هیچ واحدی تعطیل نشود.

شهبازی گفت: به دلیل اهمیت موضوع اشتغال و تولید از بدو ورود به البرز، ارتباط تنگاتنگی با سازمان صمت استان داشته ام و باید به این نکته توجه داشت که کاهش آسیب های اجتماعی در گرو افزایش بسترهای اشتغال است.

استاندارالبرز افزود: با توجه به اهمیت اشتغال همواره به دنبال تسهیل در روند تولید و به تبع آن اشتغال بوده ام و از هیچ تلاشی دراین زمینه دریغ ندارم.

وی ادامه داد: براساس سیاست های اصلی نظام و راهبردهای تعیین شده از سوی دولت، به عنوان نماینده عالی دولت در استان باید کمک حال بخش تولید و تسهیل گر مسیر آنها برای ایجاد بسترهای اشتغال باشیم.

استاندار البرز گفت: شرح وظایف سازمان صمت از اهمیت بالایی برای نظام برخوردار است از این رو مسئولیت های مهم و خطیری دارد.

وی افزود: در سیاست کلی نظام و دولت، نگاه امنیتی به مردم و تولیدکنندگان نیست از این روی باید آبروی افراد را محترم شمرد و در چارچوب قانون و فارغ از اغراق و بزرگنمایی با متخلفان برخورد کرد.

شهبازی با اشاره به اینکه باید وضعیت واحدهای صنعتی استان دقیق احصا شود، اظهار داشت: برخی واحدهای فعال در استان فاقد شناسنامه و مجوز از سازمان صمت هستند از این رو باید مدلی تدوین شود که با دریافت مجوز از حمایت های لازم برخوردار شوند.

وی ادامه داد: با انسجام و همکاری می توان در استان، موانع تولید را برطرف کرد و این امر با پیگیری و رصد دقیق محقق می شود.

شهبازی گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان باید نظارت و بررسی بروز و آنلاین بر وضعیت واحدهای تولیدی و صنعتی داشته و مسئولان استان را از این روند آگاه کند.

انتهای پیام/