به گزارش پارس نیوز، 

 هوشنگ بازوند صبح امروز در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی که در استانداری کرمانشاه برگزار شد اظهار داشت: فعال شدن واحدهای راکد در استان کار پسندیده‌ای است و باید تلاش کنیم تا ضمن احیای واحدهای راکد اجازه تعطیل شدن به واحدهای جدید ندهیم.

وی افزود: در شرایط اقتصادی حاکم بر کشور که بسیاری از واحدها راکد می شوند احیای 55 واحد راکد از ابتدای امسال در استان کرمانشاه عملکرد بالایی است و تحسین برانگیز است.

استاندار کرمانشاه با تاکید بر برگزاری منظم جلسات ستاد تسهیل، بیان کرد: در حال حاضر در تعداد برگزاری جلسات از دیگر استان‌ها جا مانده ایم و باید خود را به استان‌های دیگر نزدیک کنیم چرا که ستاد تسهیل می تواند بسیاری از مشکلات را حل و فصل کند.

وی طرح تولید پوشاک را در استان کرمانشاه ناموفق اعلام کرد و یادآور شد: حدود یک سال و نیم است که این طرح به نتیجه نرسیده و هیچ امیدی به ثمر رسیدن این طرح نداریم.

بازوند با بیان اینکه در حال حاضر سازمان برنامه و بودجه و بانک ها هیچ اعتباری برای این منظور تامین نکرده اند، گفت: استان ما بیشتر از سایر استان‌ها برای این طرح وقت و هزینه صرف کردند و شاید در این راستا هزینه کاغذبازی ما به اندازه 100 دست کت و شلوار بوده است.

وی عنوان کرد: در خصوص واگذاری سیلوهای شرکت غله اگر شخصی نسبت به پایین بودن قیمت واگذاری اعتراض دارد از طرف دستگاههای نظارتی اقدام کند و موضوع بررسی شود.

استاندار کرمانشاه در ادامه ارز نیمایی برای واردات گندم را امری بعید دانست و بیان داشت: البته با صحبت هایی که با معاون اول رئیس جمهور در این خصوص داشتم ایشان با اختصاص مجوز 100 تا 200 هزار تنی گندم به استان برای صادرات آرد البته با نرخ ارز آزاد موافق است.