به گزارش پارس نیوز، 

در حکم مرتضی بانک خطاب به مظفری آمده است : به استناد ماده 6 قانون چگونگی اداره مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و با توجه به تفویض اختیار ریاست محترم جمهوری و نظر به سوابق و تجربیات ارزشمندتان، به موجب این ابلاغ به عنوان «رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش» منصوب می شوید.

بانک در این حکم تحقق سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی با تاکید بر رونق گردشگری ،برنامه ریزی و مدیریت به منظور توسعه گردشگری، گسترش و تسهیل تولید، صادرات و جذب سرمایه گذاری خارجی و همچنین انتقال فناوری های پیشرفته، حضور فعال در بازارهای منطقه ای و جهانی و ارتقاء سطح اشتغال و مشارکت جامعه محلی در برنامه های توسعه و پیشرفت منطقه را از جمله مهم‌ترین وظایف مظفری عنوان کرد.

لازم به ذکر است، غلامحسین مظفری، متولد 1347 دارای مدرک فوق لیسانس در رشته مدیریت و دکترای برنامه ریزی است.

نمایندگی مردم شهرستان نیشابور در هفتمین دوره مجلس شورای اسلامی و ریاست سازمان جهاد دانشگاهی خراسان رضوی، معاونت استانداری خراسان رضوی، فرماندار ویژه نیشابور، عضو هیات مدیره و معاون سازمان اقتصادی کوثر بنیاد شهید، مدیرعاملی بانک شهر و معاونت استانداری تهران از جمله سوابق کاری مظفری است.

فردا طی مراسمی با حضور مسوولان کشوری و محلی ، غلامحسین مظفری به عنوان مدیر عامل جدید سازمان منطقه آزاد کیش معرفی و از خدمات انصاری لاری مدیرعامل سابق این سازمان تقدیر خواهد شد.

انتهای پیام/