به گزارش پارس نیوز، 

رحمت الله اکرمی، سرپرست وزارت امور اقتصاد و دارایی در مراسم تودیع و معارفه وزیر امور اقتصاد و دارایی اظهار کرد: طی مدت یکسال گذشته وزیر سابق اقتصاد و دارایی زحمات فراوانی کشیده است که از این زحمات قدردانی می کنیم.

وی افزود: وزارتخانه ای که آن را اَبَر وزارتخانه نامیده اند بار سنگینی نظیر مالیات،بیمه،گمرک و بسیاری از مسئولیت های کشور را برعهده دارد.

سرپرست وزارت امور اقتصاد و دارایی گفت: تردید نداریم که با سخت کوشی می توان این وزارتخانه را مدیریت کرد.

وی بیان کرد: متاسفانه کارکرد این وزارتخانه با انتظاراتی که از جانب مردم به ما منعکس می شود، تطابق ندارد و به صراحت می گویم که باید فکری به حال عملکردها کرد.

اکرمی با اشاره به کارنامه وزارت اقتصاد و امور دارایی گفت: رتبه اول را در رشد الکترونیکی خدمات داشته ایم، نرخ تامین مالی در دولت دوازدهم که حدود ۴۰ درصد بود را به زیر ۲۰ درصد رسانده ایم.  همچنین بیش از ۵ هزار میلیارد تومان از بدهی های دولت  تهاتر و تسویه شد.

سرپرست وزارت امور اقتصاد و دارایی تصریح کرد: دریافت سود سهام عدالت، انتخاب بورس اوراق بهادار بعنوان ۳ بورس برتر منطقه،شناسایی ۳۰۰ هزار مودی مالیاتی جدید در سازمان امور مالیاتی و پرداخت کلیه اوراق منتشره  بدون یک روز تاخیر از دیگر اقدامات است.

وی افزود: خطاب به وزیر منتخب امور اقتصاد و دارایی تبریک عرض می کنم.

انتهای پیام/