به گزارش پارس نیوز، 

سومین کارگاه مشترک آموزشی اتاق تعاون ایران و سازمان تامین اجتماعی با موضوع نکات مهم در حسابرسی سازمان تامین اجتماعی از سازمان ها و شرکت ها با ارائه دو پیشنهاد مهم به نمایندگان سازمان تامین اجتماعی در محل اتاق تعاون ایران برگزار شد.

 در این کارگاه آموزشی دو پیشنهاد مهم از سوی اتاق تعاون مورد بحث و بررسی قرار گرفت و نمایندگان سازمان تامین اجتماعی برای اجرایی شدن قول مساعد دادند.

براساس این گزارش، بررسی و اعلام نظر سازمان تامین اجتماعی در خصوص نحوه بازرسی و حسابرسی از دفاتر تعاونی ها توسط اتاق های تعاون کشور و تشکیل کارگروه مشترک اتاق تعاون ایران و سازمان تامین اجتماعی در خصوص بررسی قوانین و مقررات به منظور تسهیل در روند فرآیند و حل مشکلات بیمه ای بخش تعاون دو پیشنهاد مهم اتاق تعاون به نمایندگان سازمان تامین اجتماعی بود.

یادآور می شود، این کارگاه آموزشی با حضور معینی مدیر کل امور فرهنگی کارفرمایان و محمدی مشاور معاونت بیمه ای و عضو هیات مدیره موسسه حسابرسی سازمان تامین اجتماعی، مطیع جهانی معاونت پشتیبانی، برنامه ریزی و تحقیقات اتاق تعاون، مصطفایی مدیر واحد آمار همچنین جمعی از تعاونگران با هدف ارتقاء سطح علمی تعاونگران و برقراری تعاملات و همکاری بیشتر همچنین شناسایی مشکلات و یافتن راه های بهبود فرآیندها و رویه ها در سازمان تامین اجتماعی، به منظور بهبود فضای کسب و کار در اتاق تعاون ایران برگزار شد.

در این کارگاه آموزشی با دو پنل آموزشی با موضوعات: مشمولین و غیر مشمولین قانون تامین اجتماعی، نحوه بازرسی از دفاتر قانونی و تشخیص حقوق، دستمزد، مزایا و سایر هزینه های مشمول بررسی شد.

انتهای پیام/