به گزارش پارس نیوز، 

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو(پاون)، مرادی با تاکید بر اینکه برگزاری چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب ایران فرصت مناسبی برای ارائه آخرین دستاوردهای حوزه آب و آبفا دست اندرکاران و سازندگان شرکت‌های داخلی و خارجی است، گفت: این رویداد بین‌المللی زمینه آشنایی مصرف کنندگان و سازمان‌های بیرونی با توانمندی‌های تولیدکنندگان را به خوبی فراهم می‌کند و فرصت خوبی را برای جذب سرمایه فراهم می‌کند.

وی با اشاره به اینکه این رویداد بین‌المللی ظرفیت مناسبی را برای ارتباط هر چه بیشتر شرکت‌های داخلی و خارجی فراهم کرده است، عنوان کرد: صدور خدمات فنی و مهندسی با توجه به ظرفیت‌های بسیار شرکت‌های مهندسی ایرانی فعال در صنعت آب، باید به‌عنوان یکی از اولویت‌ها دیده شود، چرا که امکان توسعه در این بخش بسیار زیاد است.

مرادی افزود: دولت به موضوع توسعه صدور خدمات فنی و مهندسی ایرانی به خارج از مرزهای کشور توجه دارد اما ضرورت دارد که دولت استراتژی مشخصی برای فعالیت بخش خصوصی در خارج از مرزها تعیین کند.

سرپرست شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران یادآور شد: اخیراً نمایندگانی از کشور عمان از طرح‌های شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران دیدن کردند و بسیار ابراز تمایل داشتند که بخش خصوصی ایرانی بتواند پروژه‌های مدرن آبی همچون پروژه‌هایی را که در ایران اجرا شده است در کشورشان اجرا کنند.

انتهای پیام/