به گزارش پارس نیوز، 

قاسم نوده‌فراهانی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس،‌در مورد افزایش قیمت نان گفت: قیمت نان سنتی و سنگکی تغییر نکرده است اما برای تعیین قیمت آن اتاق اصناف تهران مشغول کار کارشناسی است.

رئیس اتاق اصناف تهران افزود:‌دولت مبلغ قابل توجهی بابت یارانه آرد و نان می‌پردازد اما نه مردم از کیفیت و قیمت نان راضی هستند و نه دولت و مردم از این وضعیت رضایتی دارند.

نوده‌فراهانی بیان داشت: در اتاق اصناف تهران کارشناسی قیمت نان در دستور کار قرار دارد تا به راهی برسیم که به ازای پولی که مردم پرداخت می‌کنند نان باکیفیت تحویل بگیرند

وی تاکید کرد و گفت: تا امروز هیچ تغییر قیمتی در نان به ما ابلاغ نشده است.

به گزارش فارس این در حالی است که قیمت نان سنگکی امروز به صورت غیررسمی از 800 به هزار تومان افزایش یافت.

گفتنی است در حالی که بر اساس آخرین مصوبه دولت در 26 آبان 93 قیمت نان بربری باید 650 تومان باشد قیمت این نان از مدت‌ها پیش در بسیاری از نانوایی‌ها به 800 تومان رسیده است.

به گزارش فارس، بر اساس آخرین مصوبه قانونی افزایش قیمت نان در شهرستان‌های تهران و شمیرانات در مورخ 26 آبان 96 قیمت نان سنگکی با وزن چانه‌ای 667 گرم 800 تومان، قیمت نان تافتون با وزن چانه  287 گرم 400 تومان، قیمت نان لواش با وزن چانه‌ای 172 گرم 210 تومان و قیمت نان بربری با وزن چانه‌ای 600 گرم 650 تومان است.

انتهای پیام/