به گزارش پارس ، به نقل از روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، ناصر جاوید منش در اولین نشست مشترک معاونان و مدیران سازمان هواپیمایی که به منظور آشنایی با روش اجرای سامانه مدیریت کیفیت ISO-۹۰۰۱-۲۰۰۸ برگزار شد، اظهار داشت: براساس الزامات ایکائو، سازمان هواپیمایی ضمن استقرار سیستم تضمین کیفیت با انجام ممیزی های داخلی از اجرای صحیح فرایندهای جاری سازمان اطمینان یافته و در پاسخگویی به سوالات ایکائو در زمینه USOAP-CMA نیز موفق خواهد بود.

وی افزود: به همین منظور سامانه مدیریت کیفیت ISO-۹۰۰۱-۲۰۰۸ با هدف بهبود فرایندهای جاری و نظارت بر ایمنی و امنیت صنعت حمل و نقل هوایی کشور در سازمان هواپیمایی کشوری مستقر می شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان هواپیمایی کشوری تصریح کرد: در راستای استقرار سیستم مذکور ابتدا کمیته راهبری با حضور مدیران ارشد این سازمان به منظور تعیین خط مشی کیفیت ایجاد و سپس با ایجاد کمیته اجرایی این خط مشی ها به همراه مستندسازی های لازم در تمام سازمان استقرار خواهد یافت.

جاوید منش تسهیل در روند اجرایی فرایندهای اجرایی، اثر بخشی نظارت ها، گزارش دهی مربوطه، همچنین کاهش هزینه های جاری در فرایندهای ارائه خدمات سازمان را از جمله مزایای استقرار سیستم سامانه مدیریت کیفیت ISO-۹۰۰۱-۲۰۰۸ برشمرد.