به گزارش پارس نیوز، 

از رومشکان ، الهیار ملکشاهی شامگاه یک‌شنبه در آئین کلنگ‌زنی بیمارستان 100تختوابی و خیرساز رومشکان اظهار داشت: یکی از مطالبات مردم شهرستان رومشکان ساخت بیمارستان است، بیمارستان بستردرمان این شهرستان که در حال ساخت است 32تختوابی بوده که در حدود 2ماه پیش کلنگ‌زنی شد.

وی با بیان اینکه ما در تمام ‌دورانی که از عمر شهرستان‌های کوهدشت و رومشکان می‌گذرد، یک بیمارستان باحدود 60 یا 70 تختخوابی داشتیم، افزود: این بیمارستان با توسعه بیمارستان به 100 تختخواب ارتقا پیدا کرد، ولی در طول همین یک‌سال گذشته حدود 332 تختخواب برای شهرستان‌های کوهدشت و رومشکان شروع شده‌است.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس با اشاره به اینکه این خدمات جمهوری اسلامی ایران را می‌توان با خدماتی که در گذشته در بخش سلامت انجام‌شده مقایسه کرد، عنوان کرد: نگاه ما باید بر انجام کاری متمرکز باشد و فاعل آن کار چندان مهم نیست، انگیزه همه ما خدمت است و تقاضا داریم هرچه زودتر برای ضرورت و نیاز شهرستان رومشکان این بیمارستان به بهره‌برداری برسد.

وی با تأکید بر اینکه یکی از کارهای مهمی که به‌دنبال آن هستیم تأمین آب برای کشاورزی شهرستان رومشکان است، بیان کرد: این اقدام مصوبه دولت برای برداشت 200 میلیون مترمکعب آب در سال از سد سیمره را داراست، شهرستان رومشکان که امن‌ترین شهرستان کشور است، حدود 30 هزار هکتار زمین مرغوب دارد.