به گزارش پارس نیوز، 

این روزها با نگاهی گذرا به اطراف خود متوجه می شوید که افراد زیادی قصد مهاجرت به استرالیا را دارند. تعداد زیادی از این افراد سالهاست که رویای مهاجرت به استرالیا را در سر می پرورانند ولی به علت ترس از عدم موفقیت در اخذ ویزا یا عدم توانایی تامین هزینه های زندگی در استرالیا تا کنون اقدام جدی انجام نداده اند. با افزایش تعداد متقاضیان مهاجرت طبیعتا قوانین و شرایط استرالیا برای پذیرش مهاجران رو به سخت تر شدن پیش میرود بنابرین هرچقدر زودتر دست به کار شوید به نفعتان خواهد بود.

مهاجرت قانونی به استرالیا

 

بهترین روش برای مهاجرت قانونی به استرالیا چیست؟

مهاجرت استرالیا به روشهای مختلفی انجام می شود و هر فرد با توجه به شرایط مالی و توانایی خود میتواند از یکی از انواع ویزای استرالیا را انتخاب کند. یکی از بهترین روشهای مهاجرت ، مهاجرت از طریق مهارت شغلی یا همان ویزای تخصص و مهارت است. یکی دیگر از روشهای ایده آل برای مهاجرت به کشور استرالیا اخذ ویزا سرمایه گذاری در استرالیا است.

چگونه شانس خود را برای اخذ ویزا و اقامت استرالیا به حداکثر برسانید؟

پاسخ این سوال ساده و در یک جمله است: از افراد با تجربه و صادق مشورت بخواهید.

گروه مهاجرتی یونیک ویزا میتواند به عنوان یک مشاور صادق و قابل اطمینان شما را از زمان شروع پرونده تا اخذ ویزا همراهی کند.

چرا گروه مهاجرتی یونیک ویزا؟

گروه مهاجرتی یونیک ویزا از سال 2008 فعالیت خود را آغاز نموده و فقط در خصوص مهاجرت به کشور استرالیا فعالیت میکند. وکلای این گروه عضو سازمان مارا (سازمان وکلای ثبت شده اداره مهاجرت استرالیا) میباشند. مشاورین مجرب این گروه در دو شعبه تهران و سیدنی به متقاضیان مهاجرت به استرالیا مشاوره تخصصی ارائه میدهند.

مهاجرت قانونی به استرالیا

 

آنچه قبل از مهاجرت به استرالیا باید بدانید

برای موفقیت در اخذ ویزای تخصص و مهارت استرالیا باید قبل از اقدام برای مهاجرت شرایط ذیل را داشته باشید:

شغل: همانطور که میدانید یکی از علت های مهاجر ت به استرالیا برخورداری از یک زندگی مرفه تر میباشد. در این شرایط داشتن یک شغل مناسب میتواند شما را در راستای رسیدن به زندگی ای مطلوب تر یاری کند.لذا قبل از مهاجرت به استرالیا باید بررسی کنید که آیا شغل فعلی شما در لیست مشاغل مورد نیاز استرالیا میباشد یا خیر در غیر این صورت اقدام به مهاجرت باعث تنزل سطح کیفی زندگی کنونی شما خواهد بود.

سن : یکی دیگر از ملاک هایی که باید مد نظر قرار داده شود سن متقاضی است زیرا در واقعیت استرالیا به نیروی کار جوان که حداقل 20 سال مفید را پیش رو داشته باشد، نیاز دارد. برای مهاجرت به استرالیا از طریق تخصص و مهارت بهترین سن بین 25 تا 32 سال است.

زبان انگلیسی : متقاضی ای که قصد مهاجرت به کشور دیگری را دارد جهت سهولت در زندگی اجتماعی در کشور دیگر نیاز دارد که به زبان آن کشور تسلط کامل داشته باشد.زبان رایج در استرالیا ، زبان انگلیسی میباشد.

سابقه کار مرتبط با رشته تحصیلی: متقاضی ای که قصد مهاجرت به کشور استرالیا را دارد باید توانایی آن را داشته باشد که همسو با رشته تحصیلی خود سابقه کارارائه دهد و نقش مثبتی در اقتصاد کشور داشته باشد.حداقل میزان سابقه کار مد نظر کشور استرالیا , 1 سال میباشد.

متقاضیان مهاجرت به استرالیا میتوانند جهت حصول اطمینان از اینکه واجد شرایط مهاجرت هستند از مشاوره تلفنی و حضوری رایگان گروه مهاجرتی یونیک ویزا استفاده نمایند. این گروه با بررسی تمام شرایط متقاضی و امتیازات وی بهترین ساب کلاس ویزا را پیشنهاد میدهند و تا زمان اخذ ویزا در کنار شما خواهند بود.

بهترین روش مهاجرت پزشکان و صاحبین مشاغل به استرالیا چیست؟

اخذ ویزای تخصص و مهارت برای پزشکان پروسه ای طولانی و مشکل است. بهترین روش برای مهاجرت این عزیزان اقدام از طریق ویزای سرمایه گذاری از طریق کارآفرینی در استرالیا میباشد. در این نوع ویزا باید در طول مدت 4 سال، کسب و کار جدیدی در استرالیا راه اندازی شود و به مدت دو سال فعال باشد.

قوانین سرمایه گذاری در استرالیا :

- مجوز احداث کسب و کار را از یکی از ایالت ها دریافت کرده باشد

- بسته به ایالت مورد نظر مبلغ سرمایه گذاری از 300 هزار دلار(کوئینزلند) تا 600 هزار دلار (سیدنی) متغیر خواهد بود.

- بسته به هزینه مد نظر جهت سرمایه گذاری میتوان ایالت را انتخاب کرد.

مهاجرت قانونی به استرالیا

 

به خاطر داشته باشید اولین مرحله که مهم ترین مرحله اقدام برای ویزای سرمایه گذاری استرالیا است، جمع آوری مدارک، ترجمه دقیق، و ارائه برنامه راهبردی کسب و کار شما در استرالیا است. وکلای یونیک ویزا در این مرحله به صورت گام به گام با شما همراه هستند تا تمامی مدارک مورد نیاز فراهم و آماده ارسال برای درخواست اسپانسر ایالتی شوند.شما میتوانید طرح تجاری خود را با توجه علایق خود و با مشاوره با وکلای با تجربه یونیک ویزا انتخاب کنید. وکلای یونیک ویزا به شما کمک می کنند طرحی را انتخاب کنید که پاسخ مثبت ایالت به طرح شما تضمین شده باشد.

مشاورین مجرب یونیک ویزا در استرالیا کاملا متقاضی را برای راه اندازی بیزینس و تبدیل ویزای وی به اقامت دائم راهنمایی میکنند.

اگر قصد مهاجرت به استرالیا را دارید حتما قبل از هر اقدامی اطلاعات جامع ای در خصوص استرالیا و قوانین مهاجرتی آن بدست آورید برای این امر میتوانید از راه های ذیل اقدام نمایید:

سایت یونیک ویزا به آدرس: www.uniquevisa.net

شماره های تماس: 02188545324 الی 6