به گزارش پارس نیوز، 

رحمت‌الله مه آبادی در حاشیه مراسم آغاز دوره‌های پرورش مدیران آتی صنعت فرودگاهی در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان مبنی بر آخرین وضعیت عملیات حج امسال، گفت: طبق آمارها و گزارش‌هایی که به ما رسید، امسال کشور ایران آمار پایینی در تأخیرات پروازهای حج داشت و یکی از موفق‌ترین عملیات حج را برگزار کرد.

وی افزود: عملکرد هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از نظر تأخیرات پروازی به مراتب بهتر از پروازهای سعودی بود.

مه آبادی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر نسل جدید فرودگاه‌های هوشمند، گفت: پیشنهاد بنیانگذاری نسل سوم فرودگاه‌ها را ارائه کرده‌ایم به طوری که این فرودگاه‌ها کاملا کم هزینه بوده و می‌تواند از سوی مردم، دولت‌های محلی، اداره و با منابع غیر دولتی کار خود را آغاز کند.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها اظهار کرد: متأسفانه نگاه غیر حرفه‌ای به صنعت فرودگاهی سبب شده تا مردم بسیاری از شهرها از داشتن فرودگاه محروم شوند و هزینه‌های بسیار زیادی به مردم بابت نگهداری فرودگاه تحمیل شود.

 

تعداد مدیران بازنشسته در وزارت راه و شهرسازی بسیار کم است

 

در ادامه این مراسم عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی درباره اجرای طرح پرورش مدیران آتی شرکت فرودگاه‌ها، گفت: نسل هم اکنون مأموریت دارد که نسل جوان را برای شرایط حساس و مأموریت‌های بزرگ آماده کند.

وی ادامه داد: بنابراین کسانی که در طرح مدیران نسل آینده برگزار شده‌‌اند، همگی از طریق آزمون و از میان کارکنان شرکت فرودگاه‌ها به صورت رقابتی انتخاب شده‌اند.

وی اظهار کرد: در این آزمون فتح تسلط به زبان خارجی، تست هوش، جامع شناسی، سنجش اخلاق و رفتار و آزمون‌های روان شناختی گرفته شده است.

وی گفت: امیدواریم از طریق این طرح بتوانیم مدیرانی شایسته و دارای انگیزه خدمت به مردم تربیت شوند.

وی در پایان درباره تعداد مدیران بازنشسته در وزارت راه و شهرسازی، گفت: خوشبختانه با بررسی‌هایی که انجام دادیم، تعداد مدیران بازنشسته در وزارت راه و شهرسازی بسیار کم است.

 

انتهای پیام/