به گزارش پارس نیوز، 

انوشیروان محسنی بندپی اعلام کرد: به زودی با مشارکت معاونت رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بسته حمایتی اجتماعی تهیه می‌شود تا آحاد جامعه بتوانند تحت پوشش حمایت‌های اجتماعی قرار بگیرند.

وی تاکید کرد: در حال حاضر با افزایش قیمت‌ها در جامعه روبرو هستیم که با این بسته ها، سیاست حمایت اجتماعی دولت به صورت جدی پیگیری می‌شود که  بنده شخصا و هم  معاونت رفاه پیگیر آن هستیم.

محسنی گفت: بر اساس این دو بسته حمایتی با همکاری و هماهنگی صورت گرفته توسط معاونت رفاه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سازمان برنامه و بودجه، وزارت صنعت، معدن و تجارت و بانک مرکزی کالاهای اساسی مردم و همچنین اقشار کم درآمد جامعه تامین می شوند.

به گزارش تسنیم، رئیس سازمان برنامه و بودجه هم گفت: با تأکید رئیس جمهوری و با توجه به نوسانات ارزی، دولت پنج بسته حمایتی از مردم را تدوین کرده که بزودی جزئیات آن اطلاع رسانی می شود.

محمدباقر نوبختدر جمع خبرنگاران افزود: با توجه به نوسانات بازار ارز و بروز مشکلاتی برای مردم، با تاکید رئیس جمهوری، پنج بسته جبرانی برای مردم در نظر گرفته ایم.

وی ادامه داد: یک بسته برای همه مردم است به این صورت که حداقل 25 قلم کالاهای اساسی و روزمره مردم که در سبد زندگی آنان قرار دارد، با ارز 4200 تومانی در اختیارشان قرار می گیرد.

معاون رئیس جمهوری افزود: بخش دیگر به طور خاص برای اقشار آسیب پذیر جامعه است که حدود پنج دهک از جامعه را شامل می شود و این بسته حمایتی، علاوه بر آن چیزی است که شامل همه مردم خواهد شد.