به گزارش پارس نیوز، 

کامبیز محمودی، سردبیر پیشین بخش فارسی صدای آمریکا در یادداشتی در واشنگتن تایمز اقدام به تشریح برنامه دوم ترامپ علیه جمهوری اسلامی ایران کرده است.

کامبیز محمودی مدعی شده است برنامه دوم تیم سیاست خارجی ترامپ، حمایت از ایجاد یک شرکت رسانه ای خصوصی با سرمایه خصوصی است، که اجزای آن شامل تلویزیون، رادیو، روزنامه و رسانه های اجتماعی است.

وی در ادامه این چنین می گوید: در ارتباطات، شعارها مهم هستند. به این ترتیب هدف کلی این شرکت رسانه های مستقل این است که یک پیام قدرتمند و ساده برای یک کشور بزرگ ارسال کند: "ایران آزاد و مرفه است".

محمودی مدعی شده است که این رسانه جدید میلیون ها ایرانی را امیدوار می کند که آینده ای بهتر بتواند برای آنها به وجود آید. این رسانه همچنین انجمنی خواهد بود برای اینکه  کارشناسان با به اشتراک گذاشتن ایده های خود در مورد چگونگی بازسازی ایران به بحث و تبادل نظر بپردازند.

وی نهایتا ابراز امیدواری کرده که دولت ترامپ بتواند به مقاومت ایرانیان پایان داده و با حمایت از یک رسانه مستقل موجبات شکست جمهوری اسلامی را فراهم آورد.

کامبیز محمودی اما اشاره نکرده است که آمریکا و دولت های این کشور از زمان تشکیل این ایالات متحده، در کجای دنیا امید و آزادی به همراه داشته اند؛ که ایران دومین آن ها باشد! کشوری که در تمام اتفاقات دهشتناک دنیا در دو سه قرن اخیر یا عامل بوده و یا اینکه از بزرگترین حامیان این جنایات بوده است، چگونه می تواند تضمین کننده رفاه و آزادی ایرانیان باشد؟!


انتهای پیام/