به گزارش پارس نیوز، 

 از کرج، محمد امین بزازی پور فرشی در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید که در شهرک صنعتی نظرآباد برگزار شد، اظهار داشت: شهرک صنعتی نظرآباد سابقه و قدمتی طولانی دارد.

وی افزود: شهرک صنعتی نجم آباد بعد از 30 سال عملیاتی شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز با بیان اینکه شهرک صنعتی نظرآباد این شهرک 1500هکتار مساحت دارد،بیان کرد: احداث شهرک صنعتی نجم آباد 2 با 70 هکتار زمین در دست بررسی و اقدام است.

وی با بیان اینکه فاز عملیاتی شهرک صنعتی نظرآباد شروع شده است، افزود: تعداد 284 قرارداد در این شهرک منعقد شده و اشتغال 5 هزار نفر در این شهرک تامین شده است.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز عنوان کرد: در این شهرک تامین 40 لیتر آب و احیای چاه شماره 2نظرآباد انجام شده است.

بزازی پوری فرشی با بیان اینکه در شهرک صنعتی نظرآباد 94 واحد بهره بردار فعال و 55 واحد غیر فعال وجود دارد، تصریح کرد: در سال جاری هزار و 192 نفر اشتغال در نظرآباد داشته ایم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های استان البرز با اشاره به اینکه درسال جاری 62 میلیارد ریال پروژه شروع و در دست اقدام است، گفت: این شهرک توانسته پیشرفت‌های بسیار خوبی داشته و ایجاد اشتغال در سال جاری دراین شهرک قابل توجه بوده است.