به گزارش پارس نیوز، 

هوشنگ بازوند روز چهارشنبه در نشست کارگروه اقتصاد مقاومتی که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهارداشت: باید امکان واگذاری مسکن مهرهای بدون متقاضی به بخش خصوصی نیز مورد بررسی قرار گیرد.
وی افزود: سه هزار واحد مسکن مهر بدون متقاضی در استان کرمانشاه وجود دارند که کمتر از 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارند که باید هر چه زودتر تعیین ‌و تکلیف شوند.
استاندار کرمانشاه در رابطه با احداث اماکن تجاری در محل مسکن مهرهای کرمانشاه گفت: باید سهام شهرداری و مسکن و شهرسازی در اجرای این پروژه ها را به کمتر از 30 درصد کاهش دهیم و فراخوان های مربوط برای جذب سرمایه گذار صادر شود.
بازوند در ادامه با بیان اینکه عملیات اجرایی آزاد راه همدان به کرمانشاه و حمیل به زودی توسط بخش خصوصی آغاز خواهد شد، گفت: براساس برآوردهایی که پیش از این انجام شده احداث هر کیلومتر از این مسیر 9 میلیارد و 200 میلیون تومان هزینه دارد.
وی همچنین به برنامه های احداث بندر خشک در کرمانشاه اشاره کرد و گفت: همایش معرفی توانمندی های استان آبان‌ ماه در تهران ‌برگزار می شود از این رو برای این روز باید بسته های حمایتی دولت معرفی شود.
استاندار کرمانشاه با بیان اینکه باید در این ‌همایش معرفی بندر خشک‌ کرمانشاه به سرمایه گذاران در دستور کار قرار گیرد، افزود: یک سرمایه گذار برای احداث بندر خشک کرمانشاه اعلام آمادگی‌ کرده است و براساس برآوردهای اولیه 900 میلیارد تومان در این پروژه سرمایه گذاری خواهد کرد.
بازوند در بخش دیگری از صحبت های خود در رابطه با احداث بیمارستان پاوه اظهار داشت: این بیمارستان با توجه به اینکه تقریبا تکمیل شده است به دانشگاه علوم پزشکی تحویل موقت شود تا هرچه زودتر به بهره برداری برسد.
وی همچنین به فعالیت بازارچه های مرزی استان اشاره کرد و گفت: روند صادرات در استان کرمانشاه خوب است، اما باید تکمیل زیرساخت های بازارچه های مرزی با سرعت و اولویت انجام شوند.
7445/8066