به گزارش پارس نیوز، 

مرادی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : با توجه به زمزمه های مجدد تحریم ها و مشاهده برخی کمبودهای دارویی در بازار تاکنون دارو ها  تأمین شده و در آینده نیز تأمین خواهد شد.

وی گفت: نظارت بسیار جدی بر روی شرکت های دارویی ، داروخانه ها و ... وجود دارد که دارو وارد مرحله قاچاق و سوء استفاده های بدین گونه نشود و در کمیسیون ماده 20 با عوامل اخلالگر در نظام توزیع دارو برخورد جدی کنیم.

مرادی افزود : بحث هتلینگ بیمارستانها چندسالی است در کرمانشاه همزمان با کل کشور در حال انجام است و در زمینه ایجاد تخت های جدید بیمارستانی نیز در سطح استان ، تا پایان امسال 50 تخت سوختگی در بیمارستان سوختگی به مجموعه اضافه خواهد شد که تقریبا" مرکز غرب کشور در زمینه سوختگی خواهد بود.

وی افزود : تخت های مخصوص بیماران ریوی مزمن در بیمارستان امام رضا (ع) راه اندازی می شود  و با افتتاح بیمارستان های ثلاث باباجانی و پاوه تخت های جدید و استانداردتری وارد مدار می شود.

مرادی گفت: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از لحاظ تولید علم و فناوری جزء دانشگاه های خوب و برتر کشور است و درحال حاضر از لحاظ امتیازات پژوهشی ، در دانشگاه های تیپ دو کشورکه بیش از 26 دانشگاه است رتبه ی دوم را دارد و در کل کشور نیز رتبه نهم را داراست.

وی گفت: خوشبختانه یکی از پژوهشکده های ما با امضای وزیر قطعی شده و کارهای اولیه پژوهشکده دوم نیز انجام گرفته و پذیرش قطعی خواهد گرفت و تنها منتظریم انشاءا... پژوهشکده سوم را نیز راه اندازی کنیم.

انتهای پیام/