به گزارش پارس نیوز، 
با پایان یافتن ماموریت «حسین علایی» در هواپیمایی آسمان طی حکمی از سوی جمشید تقی زاده، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری «محمد گرجی» به عنوان مدیرعامل جدید هواپیمایی آسمان منصوب شد.
براساس تصمیم هیات مدیره شرکت هواپیمایی آسمان و با حکم مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری «محمد گرجی» به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت هواپیمایی منصوب شد.
محمد گرجی، از نیروهای مجرب، متخصص و متعهد هواپیمایی آسمان است که نزدیک به سه دهه سابقه فعالیت به عنوان معاون برنامه ریزی و توسعه ناوگان، معاون فنی و مهندسی، مدیرکل کنترل کیفیت و تضمین مرغوبیت، مدیرکل تعمیر و نگهداری و... را در این شرکت هواپیمایی در کارنامه خود دارد و از این نظر از جمله افراد متخصص در صنعت هوایی کشور محسوب می شود.
پیش از این و در اسفند ماه سال گذشته و در پی فاجعه سانچی در حکمی از سوی جمشید تقی‌زاده، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری کاپیتان «نصرالله سردشتی» به عنوان نماینده این صندوق جهت عضویت در هیأت مدیره شرکت ملی نفتکش ایران معرفی و منصوب شد و بعد از آن، نشست هیأت مدیره شرکت تشکیل شده و سردشتی مدیر عامل شرکت ملی نفتکش شد.
انتصاب های تقی زاده نشان می دهد که وی بر استفاده از مدیران و نیروهای پاکدست داخل مجموعه صندوق بازنشستگی کشوری و شرکت های زیر مجوعه اهتمام داشته وبیانگر این است که وی نه تنها بر این امر تاکید دارد بلکه حتی از انتصاب نیروهای مجوعه صندوق در شرکت های بزرگ و تاثر گذار نیز حمایت می کند.
پیش از این عصر خبر در خبری (مدیرعامل شرکت هواپیمایی آسمان تغییر می کند؟) از تغییر علایی و انتصاب مدیر عامل جدید شرکت هواپیمایی آسمان خبر داده بود.