به گزارش پارس نیوز، 

رحمانی که در نشست ستاد تسهیل ورفع موانع تولید استان با حضور رئیس واعضای کمیسیون صنایع ومعادن مجلس و صاحبان صنایع استان سخن می گفت افزود: مشکل کنونی کشور بیکاریست ودولت سعی دارد با همکاری بخش خصوصی با رفع مشکلات واحدهای تولیدی وراه اندازی واحدهای جدید بر این مشکل غلبه کند.

در ادامه معاون امور صنایع وزیر صنعت، معدن وتجارت نیز گفت: تمام ارز مورد نیاز برای تامین کالاهای اساسی ،داروها وبخش تولید کشور تامین می شود.

صالحی با اشاره به اینکه در میزان پرداخت تسهیلات صندوق توسعه ملی محدودیتی وجود ندارد افزود:درخواست استان اردبیل از این صندوق برای اجرای طرحهای اشتغالزا پایین است و باید زمینه دریافت هرچه بیشتر تسهیلات از این منبع افزایش یابد.

استاندار اردبیل هم با بیان اینکه بروکراسی ،مراحل اداری و موانع بانکی سرمایه گذاران در استان اردبیل تا حدودی کاهش یافته است گفت: انجام مراحل صدور پروانه واحدهای تولیدی به 20 روز تقلیل یافته است.

بهنام جو با اشاره به هدف گزاری ایجاد 20هزار شغل در استان در سالجاری ولزوم حمایت همه جانبه مدیران ،مسئولان ونمایندگان استان در مجلس شواری اسلامی از طرحهای تولیدی گفت:برای اجرای طرح زمستان بیدار در بخش گردشگری استان 4 پیست اسکی جدید در استان احداث می شود.

در این جلسه پرونده ومشکلات 12 واحد تولیدی استان مورد بررسی قرار گرفت و مسئولان برای حل مشکلات این واحدها قول مساعد دادند.


انتهای پیام/