به گزارش پارس نیوز، 

در حالی که نمایندگی رسمی رنو در ایران خودروی رنو کپچر مدل 2018 را هنوز به بازار ایران عرضه نکرده است در برخی از سایت های خرید و فروش آگهی فروش این خودرو با مدل 2018 با تحویل فوری دیده می شود!

رنو کپچر در گذشته توسط شرکت ایران خودرو و با مدل های 2016 و 2017 به بازار ایران عرضه شده است اما در اقدامی عجیب در حالی که هنوز این خودرو توسط نمایندگان رسمی رنو وارد بازار ایران نشده است در برخی از سایت های خرید و فروش شاهد آگهی فروش آن با مدل 2018 و آن هم با تحویل فوری و یا 1 روزه هستیم.

فروش خودرویی که هنوز وارد ایران نشده است آن هم با تحویل فوری! / خریداران خودرو هوشیار باشند (+عکس)

در تماس با این مراکز مختلف زمانی که عنوان کردیم وقتی هنوز مدل 2018 در ایران موجود نیست چرا آگهی این مدل برای فروش ذکر شده است فروشنده عنوان می کرد در انتشار آگهی اشتباه صورت گرفته است و این در حالی است که مراکز فروش مختلف است اما همه با هم اشتباه کرده اند و به جای 2017 از مدل 2018 استفاده کرده اند!

فروش خودرویی که هنوز وارد ایران نشده است آن هم با تحویل فوری! / خریداران خودرو هوشیار باشند (+عکس)

در بازار پر التهاب این روزهای خودرو خریداران باید به شدت مراقب افراد سود جو بوده و فریب آگهی هایی را که بدون هیچگونه پیشوانه ای در مراکز مختلف در زمینه فروش خودرو داده می شود نخورند و حتی الامکان سعی کنند خودروی مورد نیاز خود را از طریق نمایندگی های رسمی و یا نمایشگاه خودروی دارای پراونه کسب معتبر خریداری کنند.