به گزارش پارس نیوز، 

گروه خودروسازی ایران‌خودرو که در اردیبهشت ماه طرح‌های متنوعی را به مشتریان خود ارایه کرده و یکی از فعال‌ترین شرکت‌های خودروسازی در این زمینه نام گرفته است، در جدیدترین طرح خود که به مناسب نیمه شعبان ارایه شده، شرایط فروش ویژه برای ۴ محصول سمند، پژو ۴۰۵، پژو ۲۰۶ و رانا ایجاد کرده که متقاضیان خرید رانا می‌توانند از تسهیلات ۱۸ میلیون تومانی بهره‌مند شوند.

سمند

سمند ال‌ایکس EF7 پایه گازسوز مالتی‌پلکس، اولین خودروی ارایه شده در این طرح فروش است که با قیمت ۳۳ میلیون و ۷۹۶ هزار تومان و در رنگ‌های سفید، مشکی، خاکستری متال، آبی کبود و آبی رویال با موعد تحویل ۳۰ روزه به مشتریان عرضه می‌شود.

پژو ۴۰۵ جی‌ال‌ایکس

این خودرو در نوع دوگانه‌سوز به مشتریان عرضه می‌شود که موعد تحویل آن نیز ۳۰ روزه بوده و در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و خاکستری متال برای مشتریان قابل عرضه خواهد بود. قیمت این خودرو نیز ۳۲ میلیون و ۴۹۵ هزار تومان عنوان شده است.

پژو ۲۰۶

این خودرو نیز در دو تیپ ۲ و تیپ ۵ به مشتریان قابل عرضه خواهد بود که برخلاف سایر طرح‌های فروش دارای رنگ‌های بسیار متنوعی است. رنگ‌های قابل عرضه از این خودرو عبارتند از: سفید، مشکی، نقره‌ای، خاکستری، گیلاسی، قرمز دو پوششه، آبی کاسپین، یاسی و بنفش که با موعد تحویل ۳۰ روزه به مشتریان فروخته می‌شود.

قیمت تیپ ۲ این خودرو ۳۳ میلیون و ۹۴۶ هزار تومان و قیمت تیپ ۵ نیز ۳۹ میلیون و ۲۳۷ هزار تومان مشخص شده است.

رانا

این خودرو با دو شرایط فروش نقدی و فروش اقساطی به مشتریان عرضه می‌شود که در نوع نقدی آن مشتری می‌بایست مبلغ ۳۶ میلیون و ۷۷۵ هزار تومان به ایران‌خودرو بپردازد. سفید، نقره‌ای، مشکی و خاکستری رنگ‌هایی هستند که مشتریان می‌توانند از بین آنها سفارش خود را ثبت کنند. موعد تحویل در فروش نقدی ۳۰ روزه است.

اما در مدل فروش اقساطی این خودرو مشتری با پرداخت ۱۸ میلیون تومان به صورت نقد می‌تواند از تسهیلات ۱۸ میلیون تومانی این شرکت استفاده کرده و با موعد تحویل ۳۰ روزه خودروی خود را تحویل بگیرد. رنگ‌های ارایه شده در این طرح نیز همانند طرح فروش نقدی است و موعد بازپرداخت تسهیلات از ۱۲ تا ۲۴ ماه با امکان انتخاب توسط مشتری خواهد بود.

از شرایط مشترک موجود در تمامی خودروها به جز سمند، امکان خرید کارت تک ستاره طلایی با تخفیف ویژه است که به صورت اختیاری به مشتریان پیشنهاد می‌گردد. همچنین تمامی قیمت‌ها به صورت قطعی بوده و پرداخت‌های قانونی به آن افزوده شده است.

این طرح فروش از صبح روز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه آغاز خواهد شد و تا زمانی که ظرفیت تعیین شده برای آن تکمیل نگردد، ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/