به گزارش پارس نیوز، 

حجت‌الاسلام عبدالحمید خدری بعدازظهر امروز در نشست شورای اداری استان بوشهر، مدیران دستگاه‌های اجرایی را سرمایه اصلی  جامعه و دولت در حل مشکلات مردم  دانست و اظهار داشت: تمام سرمایه و اعتبارات دولت، مدیران اجرایی است که باید در حل مشکلات از هیچ کوششی فروگذاری نکنند.

وی،  با بیان اینکه نهادهای نظارتی، دیوان محاسبات و بازرسی، شهامت و شجاعت و جسارت را از مدیران گرفته‌اند افزود: بسیاری از مشکلات جامعه با شهامت و ریسک‌پذیری مدیران قابل حل است ولی متاسفانه  جسارت برخی مدیران در حل مشکلات جامعه و مردم به سبب فعالیت نهادهای نظارتی کاهش یافته است.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس تاکید کرد: مدیرانیکه جسارت و شهامت در ریسک پذیری حل مشکلات و تحقق مطالبات مردم ندارند نباید در پست‌های مدیریتی قرار بگیرند و مسئولیت بپذیرند.

حجت‌الاسلام خدری با بیان اینکه سازمان بازرسی، دیوان محاسبات و سایر نهادهای نظارتی در چارچوب قانون فعالیت می‌کنند تصریح کرد:  فعالیت‌هایی که در راستای خدمات به مردم است باید مدیران ریسک پذیر باشند و مشکلی از نظر این نهادها وجود ندارد.

وی، با تاکید بر توجه به مدیریت مصرف آب در استان گفت: بحران مدیریت مصرف آب، از بحران کم‌آبی بدتر است که در این راستا باید مدیریت مصرف در دستور همگان قرار بگیرد تا بحران کم‌آبی کاهش یابد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس بر توجه به برنامه ششم توسعه تاکید کرد و افزود: مدیران باید نسبت به تحقق برنامه ششم توسعه که اکنون یکسال از آن گذشته تلاش و عملکرد خود را ارائه کنند.

حجت‌الاسلام خدری از اصلاح و تصویب آیین‌نامه کالای همراه ملوان خبرداد و بیان کرد: یکی از دغدغه‌های مردم ساحل نشین استان بوشهر موضوع ته لنجی و کالای همراه ملوان است که این مهم به مشکل اجتماعی تبدیل شد و با اصلاح آیین نامه آن و تصویب در هیئت دولت تا 90 درصد انتظارات صاحبان شناورهای سنتی و ملوانان محقق شد.

وی، با بیان اینکه با اجرای این آیین‌نامه دیگر نارضایتی برای صاحبان شناورها و ملوانان وجود ندارد گفت:با تصویب آیین‌نامه کالای همراه ملوان در هیئت دولت، مشکلات صاحبان شناورهای سنتی و ملوان تجاری استان برطرف شده است.

انتهای پیام/