به گزارش پارس نیوز، 

حسن نوروزی ظهر امروز در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد مجموع اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای استان در سال 97 را 660 میلیارد تومان عنوان کرد و اظهار داشت: از این میزان تاکنون 277 میلیارد تومان معادل 42 درصد به استان تخصیص یافته است.

نوروزی بودجه سال 97 استان را 1066 میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: از 1150 میلیارد تومان بودجه سال 96 استان حدود 50.8 درصد معادل 589 میلیارد تومان اعتبار عمرانی تخصیص یافت.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد در رابطه با اعتبار پروژه‌های عمرانی پیوست قانون هم گفت: 58 درصد اعتبار 205 میلیارد تومان پروژه عمرانی پیوست قانون استان در سه ماهه نخست امسال ابلاغ تخصیص یافت.

وی بیان کرد: جمعیت استان کهگیلویه و بویرحمد 0.89 درصد کشور است اما به لحاظ اعتبارات سال گذشته 2.7 درصد اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای کشور به استان ما اختصاص داده شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه امسال 2.8 درصد اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای کشور به استان ما اختصاص یافت، گفت: از این لحاظ در بین استان‌های کشور رتبه 16 را داریم که نشان‌دهنده تلاش نمایندگان ما در مجلس شورای اسلامی است.