به گزارش پارس نیوز، 

آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی بعد از ظهر امروز در حاشیه دیدار معاون حقوقی و پارلمانی وزیر اقتصاد و دارایی، با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور اظهار داشت: مدیران حوزه اقتصادی کشور با ملاحظه وضعیت مردم از آغاز پروژه‌های جدید خودداری کنند و مطالبات پیمانکاران را پرداخت کنند.

وی در ادامه افزود: با توجه به وضعیت موجود و مشکلاتی که برای فروش نفت ایران رخت داده بار اصلی تامین منابع مالی کشور بردوش مردم با پرداخت مالیات است و حواسمان باشد که از فشار بر مردم بایستی پرهیز کرد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان در ادامه با بیان این که مالیات گریزان دانه درشت در استان و کشور کم نیست، تصریح کرد: دستگاه‌های متولی در این حوزه از برخورد با این افراد فروگذار نباشند و این را مدنظر داشته باشند که هم بنده و هم مدیریت ارشد استان از این حرکت حمایت خواهیم کرد.

در ادامه این نشست اسماعیل جلیلی معاون حقوق و پارلمانی وزیر اقتصاد و دارایی اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم جهت پیشبرد اهداف نظام در حوزه اقتصادی ایران اسلامی گام برداریم.

وی در ادامه با اشاره به دغدغه‌های نماینده ولی فقیه در هرمزگان در بخش سرمایه‌گذاری و توسعه اقتصادی استان و همچنین توجه به وضعیت و معیشت مردم استان، افزود: وزارت اقتصاد و دارایی با توجه به وضعیت اقتصادی جامعه ماموریت‌های دولت را به تمام سازمان‌های زیر مجموعه محول کرده است.

انتهای پیام/