به گزارش پارس نیوز، 

اسدالله درویش امیری شامگاه یکشنبه در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان زنجان، افزود: باید موانع پیش روی اقتصاد استان بررسی و بر اساس بخشنامه های موجود مرتفع شود.

استاندار زنجان گفت: کند عمل کردن پرداخت تسهیلات اشتغال فراگیر توسط بانک کشاورزی استان، رویکرد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این بخش است.

درویش امیری تاکید کرد: با روند فعلی در زنجان، پرونده اشتغال فراگیر بر خلاف وعده داده شده توسط مقامات وزارت تعاون، به جای تیر ماه سال جاری، سه سال آینده هم بسته نمی شود.

وی افزود: ریشه تفاوت و اختلاف آماری مابین بانک های عامل و اداره کل تعاون باید تا یک هفته آینده توسط معاون اقتصادی استانداری مشخص و گزارش شود.

درویش امیری اظهار داشت: برای تسریع در روند پرداخت تسهیلات، تمام بانک ها نماینده خود را در شهرستان ها برای حضور در کارگروه تعیین شده معرفی کرده و در همان کارگروه تکلیف طرح های متقاضی را مشخص کنند.

استاندار زنجان گفت: عملکرد بانک ها در پرداخت تسهیلات سال گذشته در طرح رونق اقتصادی قابل تحسین بود و استان رتبه چهارم کشور را در پرداخت تسهیلات داشت.

به گزارش ایرنا، در سامانه کارای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مجموع بیش از 13 هزار ثبت نام در استان زنجان انجام شده، که بالغ بر سه هزار طرح در دست بررسی دستگاه های اجرایی قرار دارد.

 

انتهای پیام /