به گزارش پارس نیوز، 

یداله رحمانی اظهار داشت: تا پایان ماه مبارک رمضان مقدار یک هزار و 800 تن برنج (برنج هندی 1121، برنج هندی PR11 برنج تایلندی هومالی)، یک هزار و 200 تن شکر ، یک هزار و 200 تن روغن، یک هزار و 500 تن گوشت مرغ منجمد، 100 تن گوشت گوساله منجمد و 80 تن تخم مرغ در سطح بازار توزیع می شود .

وی گفت: تعیین شیوه شبکه و مباشرین توزیع اقلام اساسی در چارچوب دستورالعمل اجرایی، بر اساس پیشنهاد سازمان های جهاد کشاورزی و صنعت و معدن و تجارت استان ها، بر عهده کمیسیون تنظیم بازار است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس ادامه داد: 50 درصد کلیه سهمیه های اقلام اساسی به مرکز استان و 50 درصد به شهرستان ها اختصاص داده می شود.
یداله رحمانی افزود: سهمیه شهرستان ها با تصمیم گیری در ستاد تنظیم بازار شهرستان و با معرفی نامه جهاد کشاورزی به عنوان شرکت غله و خدمات بازرگانی در فروشگاه های زنجیره ای یا تعاونی های مصرف کارگری، کارمندی، روستایی و عشایری که دارای کد اقتصادی و شناسه ملی هستند، توزیع خواهد شد.
رحمانی اظهار داشت: در شهرستان شیراز شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه سه مجاز است راسا نسبت به توزیع برنج تنظیم بازار به مباشرین توزیع صلاحیت دار با اولویت فروشگاه های زنجیره ای اقدام نماید و توزیع فقط به عاملین دارای کد اقتصادی و شناسه ملی اختصاص خواهد داشت.
 
انتهای پیام/