به گزارش پارس نیوز، 

برده‌داری مدرن و قاچاق انسان برای فحشا در غرب بیداد می‌کند. چندی پیش اعلام شد، هزاران کودک پناهجو در آلمان مفقود شده‌اند. بعد‌ها کاشف به عمل آمد که این کودکان قربانی گروه‌های آدم ربایی برای مقاصد شیطانی شده‌اند!

حالا بررسی‌های انجام شده در انگلیس حاکی است که تعداد قربانیان برده‌داری که به این کشور قاچاق شده‌اند طی پنج سال اخیر افزایش ۲۴۵ درصدی داشته است! پلیس انگلیس می‌گوید در سال 2017 حدود ۳۲۶۶ نفر را شناسایی کرده که قربانی برده‌داری مدرن بوده‌اند در حالیکه این رقم در سال ۲۰۱۱ میلادی تنها ۹۴۶ نفر بوده است.

در کنار برده‌داری، قاچاق انسان نیز در انگلیس حالا به صورت یک صنعت درآمده است. نتایج تحقیقات یک گروه که تحت نظر جمعی از نمایندگان پارلمان انگلستان فعالیت می‌کند حاکی از نهادینه شدن بهره‌کشی جنسی به عنوان یک صنعت در این کشور است. خبرگزاری اسپوتنیک نیز در این باره گزارش داده، تحقیقات «گروه پارلمانی فراحزبی تحقیق بر روی فحشای بین‌المللی» نشان می‌دهد که قاچاق انسان برای فحشا، در انگلیس و ولز، در «مقیاس صنعتی» انجام می‌گیرد. در این تحقیق مشخص شده که خانه‌های فحشا رشدی قارچ‌گونه و سریع در انگلیس و ولز داشته‌اند و گروه‌های قاچاق انسان، برای پاسخ به تقاضای مراجعان این اماکن، از «زنان آسیب‌پذیری» که اکثرا از کشورهای فقیر شرق اروپا قاچاق می‌شوند، استفاده می‌کنند.

 به گزارش فارس نمایندگان مجلس انگلیس برای جلوگیری از این روند رو به رشد، ممنوع شدن دریافت پول در ازای تبلیغ فحشا در سایت‌های رسمی بازاریابی را خواستار شده‌اند.«گیوین شوکر» رئیس‌این گروه تحقیقاتی پارلمان انگلیس گفته که برای مبارزه با قاچاق زنان به انگلیس، باید ابتدا تقاضای «صنعت فحشای انگلیس» را متوقف کرد و این کار جز با متوقف شدن تبلیغات فحشا در سایت‌های بازاریابی، ممکن نخواهد شد. وی در ادامه گفته: «اقدامات این گروه‌های قاچاق فحشا، در مقیاسی صنعتی صورت می‌گیرد و تکیه آنها هم بر زنان آسیب‌پذیری است که توسط همین گروه‌ها به داخل انگلیس قاچاق می‌شوند.»


انتهای پیام/