به گزارش پارس نیوز، 

محسن ملکی اظهار داشت: بر اثر سیلاب‌های اخیر دیوار ضامن تنگ شبیخون تخریب و دیوار حائل محور بیرانشهر به بروجرد نیز تخریب شده که خسارت ناشی از تخریب این دیوارها حدود 800 میلیون تومان برآورد شده است.

وی با بیان اینکه محورهای روستایی چشمه صالح، سراب سقاء، سراب چنار و حسن‌آباد نیز به میزان 150 میلیون تومان دچار خسارت شده‌اند، افزود: پل روستای منصورآباد و دستک‌های آن نیز تخریب شده‌اند؛ محور گردشگری کهمان نیز بر اثر سیلاب دچار خسارت‌هایی شده است.

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سلسله با اشاره به سایر محورهای جاده‌ای روستایی که بر اثر سیلاب‌های اخیر دچار خسارت شده‌اند، عنوان کرد: به محور روستایی فیض‌آباد، محور روستایی سرنجه، چشمه طلا، چم قبرستان، چشمه بید، چال سوز و لعل‌آباد دهستان قلایی نیز بر اثر سیلاب خسارت وارد شده است.

وی با اشاره به خسارت به محورهای روستایی سیف‌آباد و جعفرآباد، تصریح کرد: همچنین برخی محورهای روستایی دهستان بستام نیز دچار خسارت شده‌اند.

ملکی میزان خسارات وارد شده به محورهای روستایی شهرستان را یک میلیارد و 300 میلیون تومان اعلام و گفت: در مجموع سیلاب 2 میلیارد و 250 میلیون تومان به زیرساخت‌های جاده‌ای سلسله خسارت وارد کرده است.