به گزارش پارس نیوز، 

حسین صفری مدیر کمیته اجرایی و رفاهی نمایشگاه کتاب در جمع خبرنگاران درباره باران شب گذشته و خسارت‌ به برخی غرفه‌ها اظهار داشت:‌ باران شب گذشته با توجه به شدتی که داشت مطابق با بارانی بود که سال گذشته در شهر آفتاب باریدن گرفت.

وی گفت: پس از باران گزارش‌هایی از بخش‌های مختلف مسقف و سازه‌های موقت دریافت شد که بر اساس آن راهروهای ورودی بخش آموزشی آسیب‌هایی را متحمل شدند و سه ناشر از این بخش خسارت‌هایی دیدند که برای دریافت خسارت با بیمه هماهنگی‌هایی ایجاد شد.

وی افزود:‌ برای تهویه و کولر بخش دانشگاهی بخش‌هایی از چادر کنار زده شده بود که بدین واسطه مقداری آب وارد چادرها شد و آسیب‌های ناچیزی به این بخش از ناشران وارد آمد اما مشکل جدی نیست.

وی ضمن بیان اینکه باران بهاری روزهای ابتدایی مشکلاتی را ایجاد کرده بود اما زیاد نیست، گفت: ما سعی کردیم با کمک دوستان مصلی مشکلات را بلافاصله رفع کنیم که اینگونه هم شد.

صفری خاطرنشان کرد: تجربیات خوب شهر آفتاب موجب شد در این دوره بتوانیم اقدامات خوبی را انجام دهیم. البته ما در شهر آفتاب پیشنهادهایی داشتیم اما پیمانکار تحت نظر ما عمل نمی‌کرد و در برخی موارد شاهد بودیم که ورود آب از ناودان‌ها و سازه‌ها مشکلاتی ایجاد کرد اما در مصلی کار دست خودمان است و ما هستیم که به پیمانکاران دستور می‌دهیم. از این رو خسارت کمتر بود. هر چند که فضاهای باز مشکلات خاص خودش را دارد.

وی درباره اینکه برای سال آینده مکان نمایشگاه کجا خواهد بود، گفت: هم مصلی هم شهر آفتاب نیازمند 10 ماه کار جدی در حوزه زیرساخت هستند که اگر این اتفاق نیفتد وضعیت مشابه امسال و شاید بدتر باشد.

انتهای پیام/