به گزارش پارس نیوز، 

بزرگترین کترینگ خاورمیانه صبح امروز در مجموعه شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با حضور فرزانه شرفبافی، مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، شهرام آدم‌نژاد، مدیرعامل مجموعه شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) و جمعی از مدیران صنعت هوانوردی ایران افتتاح شد .

این مجموعه که به هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران تعلق دارد، با مساحتی بیش از 17 هزار و 500 متر مربع و در دو ونیم طبقه احداث شده است و شامل ساختمان‌های اداری، مجموعه تولید غذا، انبار نگهداری محصولات غذایی، مجموعه بسته بندی و آزمایشگاه میکروبی و شیمیایی است .

در این مجموعه روزانه 120 هزار بسته پذیرایی تولید می‌شود که علاوه بر نیاز پروازهای خارجی ایران‌ایر، نیاز سایر شرکت‌های هوایی داخلی و خارجی فعال در فرودگاه امام خمینی (ره) را نیز تامین می‌کند .

احداث کترینگ هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در مجموعه شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از سال 81 آغاز شده اما افتتاح آن به علت کمبود بودجه به تعویق افتاده بود. از آذرماه سال گذشته با احساس نیاز به رقابت با سایر شرکت‌های منطقه، عملیات احداث این مجموعه مجددا آغاز شد و امروز به بهره‌برداری رسید. احداث و تجهیز این مجموعه بالغ بر 120 میلیارد تومان هزینه داشته است .

این کترینگ که با مشاوره شرکت آلمانی I+O احداث شده است، بزرگترین و مجهزترین کترینگ خاورمیانه به شمار می رود .