به گزارش پارس نیوز، 

مسعود کرباسیان ، با اشاره به نقش تعامل مجلس و دولت در رفع مشکلات گفت: در دولت یازدهم کمیسیون اقتصادی مجلس با وزارت اقتصاد جلسات تخصصی متعددی در حوزه‌ لوایح و طرح‌های مشترک برگزار کرده است.

وزیر اقتصاد ادامه داد: با تعامل و همکاری کمیسیون اقتصادی مجلس و سازمان امور مالیاتی مراحل بررسی لایحه مالیات بر ارزش افزوده در حال اتمام است و این لایحه به زودی به صحن علنی مجلس ارسال می‌شود. همچنین لوایح مربوط به مبارزه با قاچاق کالا و ارز و صندوق مکانیزه‌های فروش توسط کمیسیون اقتصادی مورد بررسی قرار گرفته است.

کرباسیان تصریح کرد: در جلسه امروز گزارش عملکرد وزارت اقتصاد و سازمان‌های تحت نظر این وزارتخانه در سال 96 به اعضای کمیسیون اقتصادی ارائه شد و نقطه نظرات نمایندگان در خصوص گزارش‌های ارائه شده بیان شد.

این عضو کابینه دولت دوازدهم گفت: برای اصلاح امور اقتصادی کشور پیشنهادات اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس در امور مختلف مانند اصلاح امور ارزی مد نظر قرار گرفته می‌شود.

وزیر اقتصاد در پایان یادآور شد: امیدوارم با تعامل خوبی که بین وزارت اقتصاد و کمیسیون اقتصادی مجلس وجود دارد روند حل مشکلات اقتصادی کشور تسریع یابد.