به گزارش پارس نیوز، 

 سرمربی کروات سرخپوشان که با توجه به مصدومیت فرشاد احمدزاده و محسن ربیع خواه قادر به سود بردن از این دو بازیکن برابر السد قطر نیست، ترکیب 11 نفره تیمش را برای جدال امروز مشخص کرده است.


طبق اعلام برانکو ایوانکوویچ در بازی امروز علیرضا بیرانوند درون دروازه این تیم قرار خواهد گرفت. گلر شماره یک پرسپولیس به دنبال پنجمین کلین شیت فصل خود در گروه سوم و در این رقابت‌هاست.


شجاع خلیل زاده بعد از دو بازی غیبت در بازی قبلی برابر نسف قارشی به دلیل محرومیت بار دیگر به ترکیب اصلی بازگشته و در کنار سیدجلال حسینی زوج دفاع میانی را شکل خواهد داد. در سمت راست دفاعی صادق محرمی و در سمت مخالف محمد انصاری در ترکیب اصلی حاضر شده‌اند و برانکو امیدوار به عملکرد دفاعی و هجومی این دو بازیکن جوان و تکنیکی تیمش است.


حسین ماهینی با توجه به غیبت محسن ربیع خواه، در این بازی در پست هافبک دفاعی و در کنار کمال کامیابی نیا قرار گرفته است. احمد نوراللهی نیز با تغییر پست در این بازی در سمت چپ حاضر شده و وحید امیری به سمت مخالف رفته تا حملات تیم را از این جناح برنامه ریزی کند.


زوج خط هجومی پرسپولیس را در این بازی سیامک نعمتی و علی علیپور شکل داده اند. نعمتی در بازی رفت در حضور کوتاه مدت خود توانست یکی از گل‌های السد را جواب دهد و علیپور نیز امیدوار است بعد از دو هفته ناکامی در گلزنی در لیگ قهرمانان مقابل السد موفق به شکست این طلسم 180 دقیقه‌ای شود.


ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند سیدجلال حسینی حسین ماهینی شجاع خلیل زاده صادق محرمی محمد انصاری کمال کامیابی نیا وحید امیری علی علیپور سیامک نعمتی احمد نوراللهی


دیدار دو تیم پرسپولیس و السد قطر از ساعت 19:30 امروز و در استادیوم آزادی برگزار خواهد شد.